English

رئیس ستاد توسعه و بازسازی عتبات عالیات استان قزوین:

مردم استان امسال متعهد شده اند ۱۶ میلیارد تومان برای توسعه عتبات عالیات اهدا کنند

رئیس ستاد توسعه و بازسازی عتبات عالیات استان قزوین گفت: مردم استان امسال متعهد شده اند ۱۶ میلیارد تومان برای توسعه و بازسازی عتبات عالیات اهدا کنند.

مردم استان امسال متعهد شده اند ۱۶ میلیارد تومان برای توسعه عتبات عالیات اهدا کنند

به گزارش خبرگزاری موج قزوین، گردهمایی بانوان ایرانی طلایه داران ساخت شبستان حضرت زینب سلام الله علیها در کربلای معلی توسط ستاد عتبات عالیات استان قزوین در سالن تبلیغات اسلامی قزوین برگزار شد. 

در این مراسم که حجت الاسلام پور آرین مدیرکل تبلیغات اسلامی استان، زهرا سعیدی مسئول امور بانوان ستاد توسعه و بازسازی عتبات عالیات کشور، کبری علیخانی مدیرکل اموربانوان و خانواده استانداری، جمع کثیری از بانوان نیز حضور داشتند پرچم متبرک شده کربلای معلی در میان حاضران گردانده شد. 

مهدی طاهرخانی رئیس ستاد توسعه و بازسازی عتبات عالیات استان در این مراسم گفت: بانوان ایرانی طلایه داران ساخت صحن ائمه معصومین و ستاد عتبات بسیج شده اند تا با جلب مشارکت خیرین در یک کار خداپسندانه  سهیم شده و کاری ماندگار انجام دهند.

وی افزود: حضرت زینب(س) خبرنگار خوبی بود و این شیرزن توانست پیام کربلا را جهانی کند و آن حضرت یک بسیجی و رسانه ای واقعی بودکه با ایستادگی در مقابل دشمن توانست پیام کربلا را به جهان برساند. 

طاهرخانی تصریح کرد: حضرت زینب مادر شهدای کربلا و فرزند شهید بود و هر چه داشت فدا کرد و در این راه ایستاد و این پیام را به جهان مخابره کرد و انعکاس داد. 

وی بیان کرد: شما خواهران بعنوان نمایندگان زنان استان درصددید کار بزرگی را انجام دهید و این حرکت معنوی در تاریخ ثبت و ضبط خواهد شد. 

عتبات قزوین1

این مسئول گفت: روحیه معنوی و امور خیرخواهانه در کشور و استان بسیار بالاست و روز گذشته بانوی ایثارگری بیش از ۵۰ میلیون تومان طلا و جواهرات خود را اهدا کرد تا این کار کلید بخورد و یک بانوی دیگر النگوی طلای خود را برای ساخت صحن تقدیم کرد و یک برادر ۱۰ هکتار و یک خیر دیگر سه هکتار زمین اهدا کرد. 

رئیس ستاد توسعه و بازسازی عتبات عالیات استان قزوین یادآورشد: مردم استان امسال متعهد شده اند ۱۶ میلیارد تومان برای توسعه و بازسازی عتبات عالیات اهدا کنند. 

وی گفت: در سال گذشته نیز ۱۲ میلیارد تومان اهدا کردند واین کمک ها از سوی مردم استان تامین خواهد شد.

طاهرخانی یادآور شد: شما بانوان با زیورآلات و جواهرات و کمک نقدی خود برای ساخت صحن سهیم خواهید شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه