English

معاون منابع انسانی و امور فرهنگی قوه قضاییه:

مجموعه قضایی استان قزوین پیشینه خوبی در حوزه نیروی انسانی دارد

معاون منابع انسانی و امور فرهنگی قوه قضاییه کشور گفت: مجموعه قضایی استان قزوین با حضور پیشکسوتان و نیروهای زبده، با صلابت و علمی پیشینه و ظرفیت های خوبی در حوزه نیروی انسانی دارد .

مجموعه قضایی استان قزوین پیشینه خوبی در حوزه نیروی انسانی دارد

به گزارش خبرگزاری موج قزوین، محمد باقر الفت معاون منابع انسانی و امور فرهنگی قوه قضاییه کشور در همایش "نقش سرمایه انسانی در دوره تحول وتعالی قوه قضاییه" که در سالن عدالت دادگستری کل استان قزوین، برگزار شد؛ اظهار کرد: مجموعه قضایی به خصوص دادگاه ها از معدود سازمان هایی هستند که نیروی انسانی در آن رکن اصلی فعالیت بوده و هیچ ابزاری نمی تواند جایگزین آن باشد.

وی ادامه داد: نیروی انسانی در خط مبارزه قوه قضاییه قرار داشته و به عنوان سربازان آزموده برای تحقق عدالت در کشور فعالیت می کنند.

معاون منابع انسانی و امور فرهنگی قوه قضاییه کشور با بیان اینکه دادستان قزوین جزو چهره های شناخته شد و فعال در سطح کشور است، گفت: دادگستری استان قزوین با حضور پیشکسوتان و نیروهای زبده، با صلابت و علمی پیشینه و ظرفیت های خوبی در حوزه نیروی انسانی دارد و باید از تجارب آنها در تحقق اهداف قوه قضایی به نحو احسن استفاده شود

الفت گفت: زمانی می توان به قوه قضاییه کارآمد و جدید دست یافت که همه اقدامات و برنامه های ما همسو با این سند پر افتخار باشد. به همین منظور در راستایی آشنایی نیروی انسانی، منابع اصلی آزمون جامع در جذب نیرو برگرفته از این دو سند خواهد بود.

وی با یان اینکه ما باید بر اساس سند تحول قضایی و بیانیه گام دوم عمل کنیم، گفت: سند تحول قضایی با حضور 150 کارشناسان و استاد برجسته در دوره ریاست آیت اله رییسی برای تحول در قوه قضاییه تنظیم شده به طوری که قابلیت عملیاتی دارد .

معاون منابع انسانی و امور فرهنگی قوه قضاییه کشور  اضافه کرد: در دوره آیت اله اژه ای نیز عملیاتی سازی این سند در دستور کار قوه قضاییه قرار دارد.

الفت با بیان اینکه قضات باید متناسب و با تراز امروز باشند. گفت: نگاه ما باید به سمت تغییر نگرش و آموزش موضوعات روز  بوده و به سمت حرفه ای شدن نیروی انسانی حرکت کنیم تا بتوانیم به دعوی جدیدی که امروز در کشور مطرح می شود قضاوتی متناسب با موضوع داشته باشیم.

گفتنی است: در این همایش از قضات و کارکنان نمونه مجموعه قضایی استان نیز تقدیر شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه