English

پیش بینی افزایش گرما در خراسان رضوی

کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی بیان کرد: میانگین دمای هوا در سطح استان برای چند روز آینده با شیب ملایم افزایش خواهد یافت.

پیش بینی افزایش گرما در خراسان رضوی

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، آذر رضایی پور کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی در خبری اعلام کرد: میانگین دمای هوا در سطح استان برای چند روز آینده با شیب ملایم افزایش خواهد یافت.

رضایی پور در ادامه این خبر اضافه کرد: در چند روز آینده آسمانی صاف و بدون ابر برای خراسان رضوی پیش بینی شده است، اما با توجه با استقرار جریانات پر فشار، شاهد افزایش سرعت وزش باد در این استان خواهیم بود.

کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی تصریح کرد: بر همین اساس در نیمه جنوبی، نوار شرقی و برخی از نقاط غرب استان خراسان رضوی به ویژه در مناطق بادخیز، وزش باد شدید همراه با گرد و خاک، کاهش دید و کیفیت هوا و احتمال بروز خسارت دور از انتظار نیست.

وی همچنین متذکر شد: طی شبانه روز گذشته قوچان با کمینه دمای هوای ۹ درجه سلسیوس و شهرستان‌های سرخس و بردسکن با بیشینه دمای هوای ۳۶ درجه به ترتیب خنک‌ترین و گرم‌ترین شهر‌های خراسان رضوی بوده اند.

کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی در ادامه این خبر یادآور شد: در همین مدت بیشترین سرعت وزش باد از شهرستان تایباد با سرعت ۶۱ کیلومتر در ساعت ثبت و گزارش شد.

رضایی پور اظهار کرد: دمای هوای شهر مشهد طی ۲۴ ساعت گذشته بین ۱۹ و ۳۱ درجه سلسیوس در نوسان بود که پیش بینی می‌شود امروز نیز در گرم‌ترین ساعت با یک درجه افزایش نسبت به روزگذشته به ۳۲ درجه و در خنک‌ترین ساعات با یک درجه کاهش به ۱۸ درجه برسد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه