English

پیش بینی افزایش سرعت باد در خراسان رضوی

کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی بیان کرد: طبق تحلیل نقشه‌ها و مدل‌های هواشناسی در این مدت وزش باد به خصوص در نواحی شرقی و جنوبی استان همراه با شدت بیشتری خواهد بود.

پیش بینی افزایش سرعت باد در خراسان رضوی

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، مرتضی اثمری کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی در خبری اعلام کرد: افزایش سرعت وزش باد پدیده غالب هواشناسی استان تا اوایل هفته آینده است.

اثمری همچنین در ادامه این خبر اضافه کرد: طبق تحلیل نقشه‌ها و مدل‌های هواشناسی در این مدت وزش باد به خصوص در نواحی شرقی و جنوبی استان همراه با شدت بیشتری خواهد بود.

 کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی افزود: این پدیده منجر به افزایش گرد و خاک، کاهش کیفیت هوا و ایجاد خسارت می‌شود و شرایطی دمایی خراسان رضوی در همین مدت کاهشی خواهد بود.

وی متذکر شد: طی شبانه روز گذشته فریمان با کمینه دمای هوای ۱۱ درجه و مه ولات با بیشینه دمای هوای ۳۹ درجه سانتی گراد به ترتیب خنک‌ترین و گرم‌ترین شهر‌های خراسان رضوی بوده اند.

کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی یادآور شد: در همین مدت بیشترین سرعت وزش باد از شهرستان‌های تایباد و بجستان با سرعت ۶۵ کیلومتر در ساعت ثبت و گزارش شد.

اثمری اظهار کرد: دمای هوا ی شهر مشهد طی ۲۴ساعت گذشته بین ۱۹ و ۳۳ درجه سانتیگراد در نوسان ود و پیش بینی می‌شود امروز نیز در گرم‌ترین ساعت با ۲ درجه کاهش نسبت به روز گذشته به ۳۱ و در خنک‌ترین ساعات با یک درجه کاهش به ۱۸ درجه بالای صفر برسد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه