English

مرتضی اثمری:

پیش بینی آسمان صاف و افزایش وزش باد در خراسان رضوی

کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی بیان کرد: دما امروز افزایش نسبی دارد ولی از روز چهارشنبه شاهد کاهش نسبی دما در سطح خراسان رضوی خواهیم بود.

پیش بینی آسمان صاف و افزایش وزش باد در خراسان رضوی

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، مرتضی اثمری کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی در خبری اعلام کرد: بر اساس نقشه‌ها و مدلهای هواشناسی، امروز آسمان استان صاف است و پدیده جوی غالب در سطح استان افزایش وزش باد است.

اثمری در ادامه تصریح کرد: وزش باد تا اواخر هفته افزایش پیدا می‌کند که در نواحی بادخیز به خصوص در قسمت های شرقی و جنوبی گاهی شدید، همراه با گرد و خاک، کاهش دید و کیفیت هوا و احتمال بروز خسارت پیش‌بینی می‌شود.

کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی همچنین با اشاره به دمای هوا متذکر شد: دما امروز افزایش نسبی دارد ولی از روز چهارشنبه شاهد کاهش نسبی دما در سطح خراسان رضوی خواهیم بود.

وی اظهار کرد: طی شبانه روز گذشته قوچان با کمینه دمای ۱۲ درجه و داورزن با بیشینه دمای ۴۰ درجه سلسیوس به ترتیب خنک‌ترین و گرم‌ترین شهرهای خراسان رضوی بوده‌اند و بیشترین شدت وزش باد از کاشمر با سرعت ۵۸ کیلومتر در ساعت به ثبت رسیده است.

اثمری خاطرنشان کرد: در این مدت دمای هوای شهر مشهد بین ۲۰ تا ۳۴ درجه سانتیگراد در نوسان بود که امروز با یک درجه افزایش در گرم ترین ساعات به ۳۵ درجه سانتیگراد و در خنک ترین ساعات بدون تغییر نسبت به روزگذشته به ۲۰ درجه بالای صفر خواهد رسید.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه