English

مرتضی اثمری:

پیش‌بینی آسمان صاف و هوای معتدل برای خراسان رضوی

کارشناس اداره کل هواشناسی خراسان رضوی بیان کرد: دمای دیروز مشهد بین ۲۰ تا ۳۳ درجه سلسیوس در نوسان بود که برای امروز بیشینه دما در این شهر ۳۴ درجه پیش‌بینی شده است.

پیش‌بینی آسمان صاف و هوای معتدل برای خراسان رضوی

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، مرتضی اثمری کارشناس مرکز پیش بینی اداره کل هواشناسی خراسان رضوی در خبری اطلاع داد: وضعیت جوی و آسمان خراسان رضوی برای امروز، یکشنبه همزمان با عید سعید قربان صاف و معتدل پیش‌بینی شده است.

اثمری در ادامه این خبر اعلام کرد: میانگین دمای هوا در خراسان رضوی تا پایان هفته جاری نوسان یک درجه ای دارد و در این مدت وزش باد عصرگاهی در مناطق مختلف استان بویژه در نیمه جنوبی و شرقی همراه با گرد وخاک، کاهش دید و کاهش کیفیت هوا پیش‌بینی شده است.

کارشناس مرکز پیش بینی اداره کل هواشناسی خراسان رضوی همچنین تصریح کرد: دمای دیروز مشهد بین  ۲۰ تا ۳۳ درجه سلسیوس در نوسان بود که برای امروز بیشینه دما در این شهر ۳۴ درجه پیش‌بینی شده است.

وی در ادامه یادآور شد: قوچان با کمینه دمای ۱۱ درجه سلسیوس و داورزن با بیشینه دمای ۴۰ درجه به ترتیب سردترین و گرمترین شهرستانهای خراسان رضوی در طول ۲۴ ساعت گذشته بوده‌اند.

اثمری در خاتمه این خبر خاطرنشان کرد و گفت: دیروز بیشترین سرعت وزش باد در خراسان رضوی در سبزوار با سرعت ۵۸ کیلومتر بر ساعت ثبت شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه