English

آذر رضایی پور:

پیش بینی کاهش دما در خراسان رضوی

کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی بیان کرد: بر اساس پیش بینی صورت گرفته، وزش باد شدید همراه با گرد و خاک، کاهش کیفیت هوا و دید تا آخر هفته به خصوص در نیمه جنوبی و جنوب شرق استان ادامه دارد.

پیش بینی کاهش دما در خراسان رضوی

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، آذر رضایی پور کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی در خبری اعلام کرد: بر اساس تحلیل نقشه های آینده‌نگری و تصاویر ماهواره، امروز نسبت به روز گذشته دمای هوا ی استان حدود سه تا چهار درجه کاهش می یابد ولی از فردا و تا آخر هفته شاهد افزایش دما هستیم.

رضایی همچنین در ادامه این خبر اضافه کرد و گفت: استان خراسان رضوی تا فردا تحت تأثیر سامانه  ناپایدار جوی به شکل بارش رگباری به خصوص در نیمه شمالی و خیزش وزش باد قرار دارد.

کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی اظهار داشت: بر اساس پیش بینی صورت گرفته، وزش باد شدید همراه با گرد و خاک، کاهش کیفیت هوا و دید تا آخر هفته به خصوص در نیمه جنوبی و جنوب شرق استان ادامه دارد.

وی تصریح کرد: دمای هوای شهر مشهد طی ۲۴ساعت گذشته بین ۲۲و۳۴ درجه در نوسان بود و پیش بینی می‌شود امروز در گرمترین ساعت به ۳۱ درجه بالای صفر برسد و طی این مدت بیشترین میزان سرعت وزش باد از سرخس با ۷۲ کیلومتر در ساعت ثبت و گزارش شد.

رضایی پور در خاتمه خاطرنشان کرد: طی شبانه روز گذشته فریمان با کمینه دمای هوای ۱۵ درجه و بردسکن با بیشینه دمای هوای ۴۰ درجه سلسیوس به ترتیب خنک‌ترین و گرم‌ترین شهرهای خراسان رضوی بوده اند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه