English

مرتضی اثمری:

ثبت دمای بیش از ۴۰ درجه سانتیگراد برای خراسان رضوی

کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی بیان کرد: انتظار این است که وزش باد طی روز‌های آخر هفته نیز شدید همراه با گرد و خاک، کاهش کیفیت هوا و دید به همراه ایجاد خسارت باشد.

ثبت دمای بیش از ۴۰ درجه سانتیگراد برای خراسان رضوی

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، مرتضی اثمری کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی در خبری اعلام کرد: ثبت دمای بیش از ۴۰ درجه سانتیگراد در ده منطقه خراسان رضوی و دمای هوا امروز تغییر قابل ملاحظه‌ای با روز گذشته نخواهد داشت و فردا و به خصوص در نیمه شمالی استان از شدت گرمای هوا کاسته خواهد شد.

اثمری در ادامه اضافه کرد: بر اساس تحلیل نقشه‌های آینده‎ نگری و تصاویر ماهواره، این استان کماکان تحت تأثیر ناپایداری جوی به شکل بارش رگباری به خصوص در نواحی شمالی و غرب استان قرار دارد و این بارش‌ها فردا بعد از ظهر نیز قابل پیش بینی است.

کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی همچنین تصریح کرد: انتظار این است که وزش باد طی روز‌های آخر هفته نیز شدید همراه با گرد و خاک، کاهش کیفیت هوا و دید به همراه ایجاد خسارت باشد.

وی یادآور شد: در شبانه روز گذشته ناپایداری جوی در بیشتر نقاط خراسان رضوی به شکل وزش باد شدید همراه با بارش و رگبار باران بود و در این مدت بیشترین میزان بارش و سرعت وزش باد از شهرستان کلات با ۵.۸ میلیمتر و ۱۰۰ کیلومتر در ساعت ثبت و گزارش شده است.

اثمری خاطرنشان کرد: طی ۲۴ ساعت گذشته دمای هوای مشهد بین ۲۴ تا ۳۸ درجه سلسیوس در نوسان بوده است و در این مدت قوچان با کمینه دمای هوای ۱۷ درجه و سرخس با بیشینه دمای هوای ۴۵ درجه سلسیوس به ترتیب سردترین و گرمترین شهر‌های خراسان رضوی بوده اند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه