English

پیش بینی افزایش دما در خراسان رضوی

کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی بیان کرد: انتظار می رود روند افزایش دما از روز دوشنبه آغاز و در روزهای سه شنبه و چهارشنبه افزایش دما محسوس باشد.

پیش بینی افزایش دما در خراسان رضوی

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، زهرا آهنگرزاده کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی در خبری اعلام کرد: بر اساس تحلیل نقشه ها و مدلهای هواشناسی امروز و فردا وزش باد پدیده قالب در سطح استان خراسان رضوی است.

آهنگرزاده در ادامه این خبر اضافه کرد: این پدیده در مناطق بادخیز جنوب و جنوب غرب استان به صورت وزش باد شدید لحظه‌ای همراه با کاهش کیفیت هوا و بروز خسارت پیش بینی می شود.

کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی متذکر شد: تا روز دوشنبه نوسانات دمایی جزیی است افزود: انتظار می رود روند افزایش دما از روز دوشنبه آغاز و در روزهای  سه شنبه و چهارشنبه افزایش دما محسوس باشد که در نقاط گرمسیر استان دمای هوا به بیش از ۴۰ درجه سانتیگراد می رسد.

وی همچنین در ادامه اطلاع داد: طی شبانه روز گذشته دمای هوای مشهد بین ۱۸ تا ۳۳ درجه سلسیوس در نوسان بود که پیش‌بینی می شود امروز در گرمترین ساعت به ۳۲ درجه بالای صفر برسد.

کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی تصریح کرد:  طی ۲۴ ساعت گذشته قوچان با کمینه دمای هوا ی هشت درجه سلسیوس و سرخس با بیشینه دمای هوای ۳۸ درجه سلسیوس به ترتیب سردترین و گرمترین شهرهای خراسان رضوی بودند.

آهنگرزاده در خاتمه این خبر خاطرنشان کرد: در این مدت بیشترین سرعت وزش باد از تایباد با ۴۷ کیلومتر در ساعت ثبت و گزارش شده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه