English

پیش بینی کاهش دما و افزایش ابرناکی در خراسان رضوی

کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی بیان کرد: پیش بینی وزش باد شدید به خصوص در نقاط باد خیز استان در نواحی شرقی، غربی و جنوبی که منجر به کاهش کیفیت هوا، دید و بروز خسارت شود.

پیش بینی کاهش دما و افزایش ابرناکی در خراسان رضوی

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، زهرا عنایتی کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی در خبری اعلام کرد: با توجه به بررسی نقشه‌ها و مدل‌های هواشناسی از امروز تا اواسط هفته شاهد وزش باد شدید به خصوص در نقاط باد خیز استان در نواحی شرقی، غربی و جنوبی پیش بینی می‌شود که منجر به کاهش کیفیت هوا ، دید و بروز خسارت شود.

عنایتی در ادامه تصریح کرد: از ظهر یکشنبه نیز استان تحت تاثیر سامانه ناپایدار جوی قرار می‌گیرد که علاوه بر کاهش دما و افزایش ابرناکی بارش همراه با رعد و برق و تگرگ در ارتفاعات و نقاط شمالی استان رخ خواهد داد و  این روند در روز دوشنبه در برخی نواحی استان به خصوص در نقاط شمالی ادامه خواهد داشت.

کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی همچنین متذکر شد: طی شبانه روز گذشته قوچان با کمینه دمای هوا ی ۱۲ درجه و سرخس با بیشینه دمای هوای ۳۹ درجه سلسیوس به ترتیب خنک‌ترین و گرم‌ترین شهرهای خراسان رضوی بوده اند.

وی در ادامه یادآور شد: بیشترین میزان سرعت وزش باد از سرخس با ۵۸ کیلومتر در ساعت و بیشترین میزان بارش با ۱.۳ میلیمتر در قوچان ثبت و گزارش شده است.

عنایتی خاطرنشان کرد: در این مدت دمای هوای شهر مشهد بین ۲۰ تا ۳۳ درجه سانتیگراد در نوسان بود و پیش‌بینی می‌شود در گرمترین ساعات امروز دمای هوا به ۳۴ درجه و در خنک ترین ساعات به ۲۲ درجه بالای صفر برسد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه