English

زهرا عنایتی:

کاهش دما همراه با افزایش سرعت وزش باد در خراسان رضوی

کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی بیان کرد: در نواحی بادخیز خراسان رضوی این رخداد، همراه با گرد و خاک، کاهش دید و کیفیت هوا و احتمال بارش رگباری همراه با رعد و برق پیش بینی می شود.

کاهش دما همراه با افزایش سرعت وزش باد در خراسان رضوی

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، زهرا عنایتی کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی در خبری اعلام کرد: با توجه به بررسی نقشه‌ها و مدل‌های هواشناسی از عصر امروز و با نفوذ سامانه ناپایدار جوّی، احتمال افزایش ابرناکی و کاهش دما همراه با افزایش سرعت وزش باد در استان وجود دارد.

عنایتی همچنین در ادامه این خبر اضافه کرد: در نواحی بادخیز خراسان رضوی این رخداد، همراه با گرد و خاک، کاهش دید و کیفیت هوا و احتمال بارش رگباری همراه با رعد و برق پیش بینی می شود.

وی ادامه داد کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی افزود: حجم بارش‌ها در شمال‌ غرب استان به قدری است که احتمال رواناب و ایجاد سیلاب خواهد بود. همچنین روز دوشنبه و سه‌شنبه روند کاهش دما ادامه دارد.

وی در ادامه تصریح کرد: از روز چهارشنبه اما روند افزایش دما در استان پیش بینی می شود به گونه‌ای که روز پنجشنبه بیشترین میزان افزایش دما طی هفته جاری احساس می‌شود و بیشترین میزان سرعت وزش باد نیز از سرخس با ۵۴ کیلومتر در ساعت ثبت و گزارش شده است.

کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی متذکر شد: طی شبانه روز گذشته فریمان با کمینه دمای هوای ۱۶ درجه و سرخس با بیشینه دمای هوای ۳۹ درجه سلسیوس به ترتیب خنک‌ترین و گرم‌ترین شهرهای خراسان رضوی بوده اند.

عنایتی اظهار کرد: در این مدت دمای هوای شهر مشهد بین ۲۱ تا ۳۳ درجه سانتیگراد در نوسان بود و پیش‌بینی می‌شود در گرمترین ساعات امروز دمای هوا بدون تغییر ۳۳ درجه و در خنک ترین ساعات به ۲۰ درجه بالای صفر برسد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه