English

پیش بینی افزایش شدت و سرعت وزش باد در خراسان رضوی

کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی بیان کرد: پیش‌بینی می‌شود امروز و فردا دمای هوا در سطح استان تا ۲ درجه افزایش پیدا کند و از اواسط هفته آینده، روند کاهش دما ادامه پیدا کند و هوای استان خنکتر شود.

پیش بینی افزایش شدت و سرعت وزش باد در خراسان رضوی

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، زهرا مبشری کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی در خبری اعلام کرد: امروز و فردا پدیده غالب در سطح استان افزایش شدت و سرعت وزش باد است به طوری که در برخی نقاط استان وزش باد شدید همراه با گرد و خاک پیش‌بینی می‌شد و به همین دلیل کیفیت هوا در سطح استان و شهر مشهد در شرایط ناسالم تری قرار می‌گیرد.

مبشری در ادامه این خبر اضافه کرد: از نظر شرایط دمایی، پیش‌بینی می‌شود امروز و فردا دمای هوا در سطح استان تا ۲ درجه افزایش پیدا کند و از روز شنبه تا اواسط هفته آینده، روند کاهش دما ادامه پیدا کند و هوای استان خنکتر شود.

کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی اظهار کرد: بر اساس تحلیل نقشه‌های آینده‌نگری و تصاویر ماهواره‌ای، از روز شنبه منتظر ورود سامانه ناپایدار بارشی به استان هستیم که پیش‌بینی می‌شود.

وی همچنین در ادامه این خبر تصریح کرد: در روزهای دوشنبه و سه‌شنبه هفته آینده بر حجم بارش‌ها افزوده شود و همزمان با فعالیت این سامانه، وزش باد در سطح استان گاهی شدید خواهد شد.

کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی یادآور شد: طی ۲۴ ساعت گذشته دمای هوای شهر مشهد بین ۱۴ و ۳۳ درجه بالای صفر در نوسان بوده و پیش بینی می شود دمای هوای مشهد امروز در گرمترین ساعات همچون روز گذشته به ۳۳ درجه بالای صفر برسد.

مبشری در خاتمه این خبر خاطرنشان کرد: در این مدت، باخرز با ۱۱ درجه بالای صفر و سرخس با ۳۸ درجه بالای صفر به ترتیب به عنوان خنک‌ترین و گرم‌ترین نقاط خراسان رضوی به ثبت رسیدند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه