English

یحیی قائنی پور:

پیش بینی وزش باد در خراسان رضوی

کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی بیان کرد: براساس تحلیل نقشه‌های آینده‌نگری و تصاویر ماهواره‌ای، امروز به صورت موقت در خراسان رضوی شاهد ابرناکی هستیم که احتمال بارش در نواحی مرتفع شمال استان را ممکن می‌سازد.

پیش بینی وزش باد در خراسان رضوی

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، یحیی قائنی پور کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی در خبری اعلام کرد: روز گذشته وزش باد در سطح خراسان رضوی به خصوص در نوار شرقی استان شدید بود و امروز و همچنین فردا این وضعیت با شدت کمتری در سطح استان ادامه دارد.

کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی افزود: بیشترین سرعت وزش باد از سرخس با ۸۶ کیلومتر در ساعت ثبت شده است همچنین وزش باد روز گذشته در بیشتر نقاط شرقی و شمالی استان از جمله مشهد با پدیده گرد و غبار و خاک همراه بود.

وی همچنین ادامه داد: از سوی دیگر براساس تحلیل نقشه‌های آینده‌نگری و تصاویر ماهواره‌ای، امروز به صورت موقت در خراسان رضوی شاهد ابرناکی هستیم که احتمال بارش در نواحی مرتفع شمال استان را ممکن می‌سازد.

قائنی پور در ادامه متذکر شد: دمای هوا فردا و پس فردا با شیب تندی روند افزایشی خواهد یافت، ولی امروز انتظار داریم دمای هوا نسبت به روز گذشته در نیمه شمالی استان ۲ تا ۳ درجه کاهش داشته باشد.

کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی اظهار کرد: انتظار می‌رود روز جمعه، پدیده گرد و غبار نیز در پی افزایش سرعت و شدت وزش باد رخ دهد که این پدیده می‌تواند منجر به کاهش کیفیت هوا و بروز خسارت شود.

قائنی پور ابراز کرد: امروز در گرم‌ترین ساعات دمای مشهد نسبت به روز گذشته با سه درجه کاهش به ۲۶ درجه بالای صفر می‌رسد و در ۲۴ ساعت گذشته فریمان با ۹ درجه بالای صفر و مه ولات با ۳۵ درجه بالای صفر به عنوان خنک‌ترین و گرمترین نقاط استان به ثبت رسیدند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه