English

آیدا فاروقی:

پیش بینی افزایش وزش باد و ابرناکی در خراسان رضوی

کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی بیان کرد: روند افزایش دمای هوا به تناوب تا اوایل صبح جمعه ادامه دارد خواهد داشت و از روز شنبه هفته آینده به تدریج روند کاهش دمای هوا آغاز خواهد شد.

پیش بینی افزایش وزش باد و ابرناکی در خراسان رضوی

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، آیدا فاروقی کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی در خبری اعلام کرد: بر اساس تصاویر ماهواره‌ای و گزارش‌های دریافتی از ایستگاه‌های هواشناسی از پنجشنبه به تدریح  شاهد افزایش سرعت و وزش باد همراه با افزایش ابرناکی در این استان هستیم که منجر به بارش پراکنده باران در برخی مناطق می‌شود.

فاروقی در ادامه این خبر اطلاع داد: بر این اساس از فردا به خصوص در ساعات بعدازظهر بر وسعت و مقدار بارش‌های باران در استان افزوده می‌شود که در مناطق مستعد، احتمال آبگرفتگی معابر و جاری شدن رواناب وجود دارد.

کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی همچنین افزود: همچنین روز جمعه در برخی نقاط استان شاهد وزش باد شدید خواهیم بود که در مناطق مستعد این وزش همراه با گرد و خاک، کاهش کیفیت هوا و همچنین آسیب به سازهای موقت پیش‌بینی می‌شود.

وی تاکید کرد: روند افزایش دمای هوا ی خراسان رضوی به تناوب تا اوایل صبح جمعه ادامه دارد خواهد داشت و از روز شنبه هفته آینده به تدریج روند کاهش دمای هوا آغاز خواهد شد.

کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی متذکر شد: قوچان با ۲ درجه و سرخس با ۲۳ درجه سلسیوس به ترتیب سردترین و گرمترین شهر استان خراسان رضوی طی ۲۴ ساعت گذشته بوده‌اند.

فاروقی در خاتمه اظهار کرد: بیشترین سرعت وزش باد در این مدت از سبزوار و تربت‌حیدریه با ۴۰ کیلومتر در ساعت گزارش شده است و دمای هوای شهر مشهد نیز طی ۲۴ ساعت گذشته بین هفت و ۱۹ درجه سلسیوس در نوسان بود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه