English

آیدا فاروقی:

پیش بینی افزایش دما در خراسان رضوی

کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی بیان کرد: روز جمعه نیز برای اغلب مناطق استان، رگبار باران با احتمال رعد و برق و رخداد تگرگ پیش‌بینی می‌شود.

پیش بینی افزایش دما در خراسان رضوی

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، آیدا فاروقی کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی در خبری اعلام کرد: روند افزایش دما در مناطق مختلف این استان از فردا،چهارشنبه آغاز شده و تا صبح جمعه هفته جاری ادامه دارد.

فاروقی در ادامه این خبر  با اشاره به دمای هوا در مشهد عنوان کرد: بیشینه دمای هوای امروز مشهد ۱۵ درجه سلسیوس پیش‌بینی شده که بتدریج افزایش یافته و روز پنجشنبه به ۲۲ درجه سلسیوس می‌رسد.

کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی اظهار کرد: برای امروز، سه‌شنبه  و فردا وضعیت جوی هوا در خراسان رضوی پایدار است، اما از روز پنجشنبه افزایش ابر و افزایش سرعت وزش باد در مناطق مختلف استان پیش‌بینی شده‌ است.

وی تصریح کرد: روز جمعه نیز برای اغلب مناطق استان، رگبار باران با احتمال رعد و برق و رخداد تگرگ پیش‌بینی می‌شود که در برخی ساعات با وزش باد شدید و آسیب احتمالی به سازه‌های موقتی همراه خواهد بود.

کارشناس مرکز پیش‌بین هواشناسی خراسان رضوی یادآور شد: کوهسرخ با کمینه دمای هوای صفر و مه‌ولات با بیشینه دمای هوای ۲۰ درجه به ترتیب سردترین و گرمترین شهرهای خراسان رضوی در طول ۲۴ ساعت گذشته بوده‌اند.

فاروقی در خاتمه خاطرنشان کرد: بیشترین شدت وزش باد طی این مدت در شهرستان بردسکن با سرعت ۴۰ کیلومتر بر ساعت و بیشترین بارندگی نیز از کلات با ۱.۷ میلیمتر گزارش شده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه