English

پیش بینی افزایش سرعت وزش باد در خراسان رضوی

کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی بیان کرد: همچنین طبق تحلیل نقشه ها و مدلهای هواشناسی هوای گرم تا روز شنبه هفته آینده در این استان ماندگار است و سپس کمی از شدت گرمای هوا کاسته می‌شود.

پیش بینی افزایش سرعت وزش باد در خراسان رضوی

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، زهرا عنایتی کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی در خبری اعلام کرد: پدیده غالب در استان خراسان رضوی افزایش سرعت وزش باد تا اوایل هفته آینده خواهد بود.

عنایتی در ادامه این خبر اضافه کرد و گفت: این رخداد در مناطق بادخیز استان همراه با گرد و خاک و غبار، کاهش دید و کیفیت هوا و احتمال بروز خسارات پیش بینی می‌شود.

کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی همچنین تصریح کرد: همچنین طبق تحلیل نقشه ها و مدلهای هواشناسی هوای گرم تا روز شنبه هفته آینده در این استان ماندگار است و سپس کمی از شدت گرمای هوا کاسته می‌شود.

وی افزود: طی شبانه روز گذشته قوچان با کمینه دمای هوای ۱۵ درجه و سرخس با بیشینه دمای هوای ۴۲ درجه سلسیوس به ترتیب سردترین و گرمترین شهرهای خراسان رضوی بوده اند و در همین مدت بیشترین سرعت وزش باد از سبزوار با ۶۸ کیلومتر در ساعت به ثبت رسیده است.

عنایتی یادآور شد: دمای هوا ی شهر مشهد طی ۲۴ ساعت گذشته بین ۲۳ و ۳۹ درجه سانتیگراد در نوسان بود و پیش بینی می‌شود امروز نیز در گرمترین ساعت با یک درجه کاهش نسبت به روز گذشته به ۳۸ درجه و در خنک ترین ساعت بدون تغییر نسبت به روز گذشته ۲۳ درجه بالای صفر باشد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه