English

پیش بینی کاهش دما در خراسان رضوی

کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی بیان کرد: پیش بینی می‌شود هوا در گرم‌ترین ساعت با سه درجه کاهش نسبت به روز گذشته به ۳۳ و در خنک‌ترین ساعات با ۲ درجه کاهش به ۲۱ درجه بالای صفر برسد.

پیش بینی کاهش دما در خراسان رضوی

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، آذر رضایی پور کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی در خبری اطلاع داد: آسمان استان صاف تا کمی ابری است و از نظر دمایی روند کاهش تا اواخر هفته وجود دارد.

رضایی پور در ادامه اضافه کرد: در مناطق باد خیز نیمه جنوبی، غربی و شرقی استان، وزش باد، پدیده غالب است که در برخی ساعات بر شدت و سرعت وزش باد افزوده شده و منجر به کاهش کیفیت هوا و ایجاد خسارت خواهد شد.

وی همچنین تصریح کرد: در شبانه روز گذشته فریمان با کمینه دمای هوا ی ۱۵ درجه و مه ولات با بیشینه دمای هوای ۴۱ درجه سلسیوس به ترتیب خنک‌ترین و گرم‌ترین شهر‌های خراسان رضوی بوده اند.

کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی در ادامه متذکر شد: در همین مدت بیشترین سرعت وزش باد از بجستان با ۶۱ کیلومتر در ساعت ثبت و گزارش شده است.

رضایی پور اظهار کرد: دمای هوای مشهد در ۲۴ ساعت گذشته بین ۲۱ و ۳۶ درجه سانتیگراد در نوسان بود و پیش بینی می‌شود امروز نیز در گرم‌ترین ساعت با سه درجه کاهش نسبت به روز گذشته به ۳۳ و در خنک‌ترین ساعات با ۲ درجه کاهش به ۲۱ درجه بالای صفر برسد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه