English

در بازدید از واحدهای صنعتی صورت گرفت:

تأکید رئیس کل دادگستری استان بر رفع چالش‌‌های پیش روی شرکت‌‌های تولیدی و دانش بنیان/ بررسی و رفع مشکلات ۹۴ واحد تولیدی

رئیس کل دادگستری استان مازندران، دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان و جمعی از مقامات ارشد قضایی استان از شهرک صنعتی مصطفی خمینی ساری و شرکت آذین قوطی، کارخانه تولید برق 30 مگاواتی و تصفیه خانه شهرک صنعتی بازدید کردند.

تأکید رئیس کل دادگستری استان بر رفع چالش‌‌های پیش روی شرکت‌‌های تولیدی و دانش بنیان/ بررسی و رفع مشکلات 94 واحد تولیدی

به گزارش خبرگزاری موج مازندران، حجت الاسلام والمسلمین اکبری با تأکید بر رفع چالش‌‌های پیش روی شرکت‌های تولیدی اظهار داشت: از سال گذشته، 46 مورد بازدید از واحدهای تولیدی برای شناسایی مشکلات و موانع بر سر راه بخش تولید و سرمایه گذاری توسط دادگستری استان صورت گرفت و طی 131 جلسه با فعالان اقتصادی و طرح مشکلات 206 واحد تولیدی تاکنون مشکلات 94 واحد تولیدی برطرف شد.

وی ادامه داد: همه تلاش ما این است از ظرفیت دستگاه قضایی استان برای مرتفع کردن موانع پیش روی شرکت‌های دانش بنیان و تولیدی استفاده کنیم و در همین بازدید‌های میدانی مشکلات زیادی با کمک دستگاه‌های اجرایی حل شد.

رئیس کل دادگستری استان مازندران با اشاره به منویات مقام معظم رهبری در حمایت از تولید و شرکت‌های  دانش بنیان گفت: در نشست ستاد پیگیری اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی دادگستری استان که با محوریت بررسی مسائل و مشکلات واحدهای تولیدی، صنعتی و کشاورزی برگزار می شود در راستای تحقق شعار سال و رونق تولید با همه توان و امکانات پای کار ایستاده‌ایم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه