English

مدیر کل صمت گیلان اعلام کرد؛

فعالیت ۳۲۰واحد صنایع معدنی گیلان

مدیر کل صنعت، معدن و تجارت استان گیلان در حاشیه بازدید از دو کارخانه سیمان خزر و آجر سفال آشیان اظهار کرد: فعالیت صنایع معدنی به ویژه محصولات مرتبط به مصالح ساختمانی، اثرات مستقیم با مقوله عمران و آبادانی دارد.

فعالیت 320واحد صنایع معدنی گیلان

به گزارش خبرگزاری موج گیلانT تیمور پورحیدری، در جریان بازدید از دو شرکت صنایع معدنی کارخانه سیمان خزر و آجر سفال آشیان واقع در شهرستان لوشان گفت: در وضعیت سخت اقتصادی باید زحمات و دشواری های حوزه تولید به درستی درک شود تا به تناسب آن حمایت لازم با رویکرد مثبت جهت رفع مشکلات انجام پذیرد.

پور حیدری با بیان اینکه فعالیت بیش از ۳۲۰ واحد صنایع معدنی در استان گیلان می تواند نقطه عطفی برای توسعه عمران و آبادانی گیلان باشد، گفت: واحد آجر سفال آشیان نیز یکی از این واحد‌های فناور در بخش صنایع معدنی می باشد که در شرف راه اندازی است و به طور کلی؛ ساختن یک کارخانه و ایجاد اشتغال و تحول در اقتصاد؛ در واقع ساختن خانه آخرت برای کارآفرینان است و قطعاً نام و یاد کارآفرینان بزرگ صنعتی در تاریخ ماندگار خواهد شد.

مدیر کل صمت گیلان

وی با اذعان به سختی های کار تولید در این نوسانات اقتصادی و چالش های فراروی تولید، تصریح کرد: در یکسال گذشته بیش از ۲هزار ۲۰۰ میلیارد تومان تسهیلات در قالب رونق تولید به حوزه صنعت در راستای حمایت از بخش تولید پرداخت شده است که در سال جدید نیز این حمایت ها ادامه خواهد داشت.

مدیرکل صمت استان گیلان افزود: در این شرایط کمبود انرژی برق، همه ما در کنار تولید ایستاده‌ایم تا در مواجهه با مشکلات، به هر شکل ممکن از آنها پشتیبانی کرده و مشکلات آنها را به حداقل برسانیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی