English

امام جمعه میناب:

میناب سرزمین کشاورزی است

امام جمعه میناب با بیان اینکه ظرفیت بسیار خوبی در حوزه کشاورزی میناب وجود دارد گفت: میناب سرزمین کشاورزی است.

میناب سرزمین کشاورزی است

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، حجت الاسلام و المسلمین علی شرفی مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان جهادکشاورزی استان هرمزگان در مراسم تکریم و معارفه رئیس جهاد کشاورزی شهرستان میناب با بیان اینکه سازمان جهاد در زمینه تولید محصولات تلاش های خوبی انجام داده است اظهارداشت: اما ظرفیت و پتانسیل که وجود دارد نیازمند تلاش های بیشتر است. 

وی با اشاره به اینکه در سطح کشور و استان هرمزگان همیشه زمینه تولید فراهم بوده است که نیازمند یک مدیریت دانش محور است عنوان کرد: ظرفیت های بسیاری در همه زمینه ها وجود دارد و در حوزه آبزیان میناب سرآمد است.

مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان جهادکشاورزی استان هرمزگان با بیان اینکه میناب در بخش تولیدات باغی در جایگاه خوبی قرار دارد گفت: حمایت های لازم از سوی مسئولان شهرستانی در مسیر بالندگی و توسعه حوزه جهاد کشاورزی انجام شود. 

وی با اشاره به اینکه مدیری که با تکیه به خداوند به این عرصه ورود پیدا خواهد کرد موفق خواهد بود اظهارداشت: به شغل کشاورزی در روایات بسیار یاد شده است و کشاورزی جز برترین شغل قراردارد. 

حجت الاسلام و المسلمین شرفی با بیان اینکه در بخش کشاورزی خدمات بسیاری انجام شده است گفت: از مدیران مجموعه سازمان جهاد کشاورزی استان خواستاریم تا اقدامات انجام شده در این سازمان را به عموم مردم اطلاع رسانی کنند. 

میناب سرزمین کشاورزی است

حجت الاسلام و المسلمین محسن ابراهیمی امام جمعه میناب در این مراسم با بیان اینکه در میناب زمینه خدمت به مردم در همه عرصه ها وجود دارد گفت: با توجه به اینکه میناب قطب کشاورزی را به خود اختصاص داده است.

وی با بیان اینکه مدیران باید به صورت جهادی کار کنند اظهارداشت: ظرفیت بسیار خوبی در حوزه کشاورزی میناب وجود دارد و میناب سرزمین کشاورزی است.

امام جمعه میناب با اشاره به اینکه زمینه کار و اشتغال در شهرستان میناب وجود دارد افزود: میناب از بیشترین امکانات خدادادی برخوردار است ولی فقیر ترین شهر استان محسوب میشود. 

وی با بیان اینکه اقتصاد مقادمتی نیازمند حمایت جدی دارد گفت: تلاش شود تا شاهد رونق تولید در بخش کشاورزی باشیم. 

بخش کشاورزی موتور محرکه اقتصاد میناب

مجید سلحشور معاون استاندار و فرماندار ویژه میناب نیز در این مراسم با بیان اینکه میناب دارای ۴۷هزار هکتار اراضی کشاورزی است عنوان کرد: در مقایسه با دیگر شهرستان ها در رتبه نخست قرار دارد و تولید بسیاری از محصولات از جمله خرما، صیفی جات میناب در رتبه اول قرار دارد. 

وی با اشاره به اینکه میناب در بخشی از محصولات در رتبه نخست کشوری قرار دارد افزود: هندوانه شب یلدای تهران را میناب تامین میکند و بخش توکهور و هشت‌بندی قطب محصولات کشاورزی خارج از فصل است. 

فرماندار ویژه میناب با بیان اینکه ۶۷ درصد جمعیت شهرستان را روستاییان تشکیل میدهند که اغلب در بخش کشاورزی مشغول به کار هستند گفت: این موضوعات همه نشان‌گر اهمیت بخش کشاورزی و میناب است و بخش کشاورزی موتور محرکه اقتصاد این شهرستان است. 

وی با اشاره به اینکه میناب داراری دو هزار ۸۰۰ هکتار اراضی پرورش میگو است اظهارداشت: طی چندسال اخیر شاهد جهش قابل توجه‌‌ای در بخش کشت گلخانه‌ای بوده‌ایم. 

سلحشور با بیان اینکه میناب داراری ۶۳ هزار نفر جمعیت دانش آموزی است افزود: بکارگیری همه ظرفیت ها در شهرستان میتواند مشکلات را کاهش دهد و اساس و اقتصاد میناب برگرقته از کشاورزی است. 

در پایان این نشست عباس مویدی تکریم و ناصر نورزاده به عنوان رئیس جهاد کشاورزی شهرستان میناب معرفی شد.

گفتنی است، مدتی قبل عباس مویدی به عنوان سرپرست سازمان جهادکشاورزی استان هرمزگان معرفی شد.

آیا این خبر مفید بود؟
خبرنگار:
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه