English

بهروز محمدی خبر داد:

شناسایی ۶۹ نقطه در محدوده منابع آبی برای سرمایه گذاری در اردبیل

معاون منابع انسانی، مالی و پشتیبانی شرکت آب منطقه ای اردبیل گفت: 69 نقطه در محدوده منابع آبی استان شناسایی شده و آماده سرمایه گذاری است.

شناسایی 69 نقطه در محدوده منابع آبی برای سرمایه گذاری در اردبیل

به گزارش خبرگزاری موج اردبیل، بهروز محمدی ، معاون منابع انسانی، مالی و پشتیبانی شرکت آب منطقه ای اردبیل در نشست مشترک با فرمانده مرزبانی استان از شناسایی 69 نقطه در محدوده منابع آبی استان برای سرمایه گذاری خبر داد و گفت: زمینه برای سرمایه گذاری تولید محور در این نقاط آماده و پی ریزی شده است.

وی با اشاره به برنامه های بخش آب استان به منظور حمایت از سرمایه گذاری و رونق تولید در استان گفت: شرکت آب منطقه ای اردبیل طبق برنامه ریزی بعمل آمده از هرگونه سرمایه گذاری در حاشیه منابع و تاسیسات آبی استقبال می کند.

معاون منابع انسانی، مالی و پشتیبانی شرکت آب منطقه ای اردبیل با بیان اینکه حاشیه سدها، رودخانه ها و تاسیسات آبی استان برای واگذاری به بخش خصوصی آماده و مهیا شده است، گفت: منابع آبی استان ظرفیت بسیار بالایی است که با استفاده از این ظرفیت می توان بخش قابل توجهی از موانع اشتغالزایی و تولید را برطرف کرد.

مدیر سرمایه گذاری و مشارکت های مردمی شرکت آب منطقه ای اردبیل نیز گفت: در راستای عمل به فرامین مقام معظم رهبری و شعار سال جاری شرکت آب منطقه ای اردبیل نسبت به شناسایی کلیه پتانسیل های سرمایه گذاری شرکت در حاشیه تاسیسات آبی و رودخانه های استان اقدام نموده است و بر اساس تفاهم نامه فی مابین وزارت نیرو و میراث فرهنگی و گردشگری، با هماهنگی اداره کل میراث فرهنگی و گردشگری و صنایع دستی استان از طریق فراخوان عمومی واگذار خواهد شد.

کریم قرایی می گوید:برای شناسایی و جذب سرمایه گذاران و متقاضیان از راهنمایی و همراهی های عوامل ذیربط استانداری، فرمانداری ها و دستگاه های اجرایی استان استفاده می شود.

فرمانده مرزبانی استان اردبیل نیز در این نشست از آمادگی و حمایت همه جانبه عوامل مرزبانی استان برای ایجاد فضای امن و توسعه گردشگری و جذب سرمایه گذاری در حاشیه رود ارس خبر داد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه