English

محمد اسلامی؛

بهره برداری روزانه ۲۰ کیلومتر راه آسفالته روستایی تا پایان دولت

وزیر راه و شهرسازی گفت: سرمایه گذاری برای اجرای پروژه های زیرساختی باعث شده تا تحرک خوبی در این بخش ایجاد شود که تا پایان دولت تدبیر 2 هزار کیلومتر جدید افتتاح خواهیم کرد و روزانه 20 کیلومتر راه آسفالته روستایی ایجاد خواهید کرد.

بهره برداری روزانه 20 کیلومتر راه آسفالته روستایی تا پایان دولت

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج، وزیر راه و شهرسازی در مراسم افتتاحیه نمایشگاه بین المللی حمل و نقل با بیان اینکه نمایشگاه حمل و نقل فرصتی برای همدلی و همکاری برای توسعه و پیشرفت کشور است، گفت: در حال حاضر تحرک بخشی دو بخش موازی حمل و نقل و مسکن می تواند در رونق تولید نقش موثری داشته باشد.

محمد اسلامی با تاکید بر اینکه در یکسال گذشته از دستاوردهای خوبی برخوردار بوده ایم، افزود: اسنادی در شورای مشترک با کشورهای همسایه امضا کردیم که باعث شد مشکلات گذشته به طور کامل گذاشته شود و در بخش راه آهن به عضویت هیات مدیره منطقه سی آی اس درآمده ایم که خط راه آهن به سمت چین و ترکیه تا اروپا را اجرا کرده ایم.

او با تاکید بر اینکه در هواشناسی به سمت مدیریتی در منطقه دست یافته ایم، اظهار کرد: سرمایه گذاری برای اجرای پروژه های زیرساختی باعث شده تا تحرک خوبی در این بخش ایجاد شود که تا پایان دولت تدبیر 2 هزار کیلومتر جدید افتتاح خواهیم کرد و روزانه 20 کیلومتر راه آسفالته روستایی ایجاد خواهید کرد.

او با تاکید بر اینکه نوسازی حمل و نقل با محوریت سازمان گسترش و نوسازی حمل و نقل اجرا خواهیم کرد، تصریح کرد: بهسازی و نوسازی ضمن افزایش ایمنی، اشتغال و بهره وری به رونق تولید نیز کمک می کند که منابع لازم از طریق ماده 18 تامین شده که با اجرای آن هر سه ماه یکبار ناوگان جدید اضافه خواهد شد

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه