English

مدیرعامل شرکت گاز استان ایلام:

انجام بیش از ۴ هزار اشتراک پذیری جدید گاز در نقاط شهری و روستایی ایلام

مدیرعامل شرکت گاز استان ایلام گفت: در شش ماهه اول سال‌جاری 4 هزار‌و 776 اشتراک جدید در نقاط مختلف شهری و روستایی استان ایلام انجام و به مشترکین گاز استان افزوده شده است.

انجام بیش از 4 هزار اشتراک پذیری جدید گاز در نقاط شهری و روستایی ایلام

به گزارش خبرگزاری موج ایلام، عباس شمس اللهی مدیرعامل شرکت گاز استان ایلام با بیان اینکه از ابتدای شروع گازرسانی به استان تاکنون، 188 هزارو 341 مشترک در اقصی نقاط مختلف ایلام اشتراک پذیری انجام شده است، افزود: در نیمه اول سال‌جاری بیش از یکهزارو 160انشعاب عملک در نقاط مختلف شهری و روستایی استان نصب شده است.

وی با بیان اینکه شرکت گاز استان در راستای تحقق اهداف کیفی و کمی سال‌جاری اقدامات قابل توجهی در حوزه‌های مختلف گازرسانی انجام داده است، اظهار داشت: تاکنون 4 هزارو 750 کیلومتر شبکه توزیع و خطوط تغذیه در مناطق مختلف استان اجرا شده است.

مدیرعامل شرکت گاز استان ایلام با اشاره به اینکه در راستای گازرسانی به شهرها و روستاهای استان در نیمه نخست امسال، 54 کیلومتر شبکه توزیع جدید اجرا شده است، تصریح کرد: در این مدت برای گازرسانی به صنایع، محورهای صنعتی و CNG ها، 7 هزارو 500 متر شبکه توزیع و یکهزار‌و 200 متر شبکه تغذیه انجام شده است.

شمس اللهی  با بیان اینکه تاکنون 113 هزارو 105 انشعاب علمک در مناطق شهری و روستایی استان نصب شده است، خاطرنشان کرد: در شش ماهه اول سال‌جاری برای گازرسانی به مناطق روستایی استان ۵۰ هزار متر شبکه توزیع، ۹۰۸ انشعاب علمک و یکهزار‌و 666 مشترک جدید جذب و اشتراک پذیری شده است.

مدیر عامل شرکت گاز استان ایلام عملکرد شرکت در حوزه گازرسانی شهری را در نیمه نخست سال‌جاری اجرای 4 هزار متر شبکه توزیع، نصب 252 انشعاب علمک و جذب 3 هزارو 110مشترک جدید عنوان کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه