English

در نیمه اول سال جاری:

شرکت گاز استان ایلام ۵۸۸ اشتراک رایگان گاز واگذار کرد

مدیرعامل شرکت گاز استان ایلام از واگذاری ۵۸۸ مورد اشتراک رایگان گاز به مددجویان تحت پوشش کمیته‌امداد، بهزیستی، خانواده‌های معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران در نقاط مختلف شهری و روستایی این استان در شش ماهه اول سال‌جاری خبر داد.

شرکت گاز استان ایلام ۵۸۸ اشتراک رایگان گاز واگذار کرد

به گزارش خبرگزاری موج ایلام، عباس شمس اللهی مدیرعامل شرکت گاز استان ایلام با اشاره به اینکه این اقدام در راستای مسئولیت‌های اجتماعی و کمک به نیازمندان در اقصی نقاط شهری و روستایی ایلام انجام شده است، افزود: از این تعداد اشتراک رایگان گاز واگذار شده، ۹۵ خانوار تحت حمایت بهزیستی، ۳۱۹ خانوار تحت پوشش کمیته‌امداد و ۱۷۴ واحد باقیمانده شامل خانواده‌های معظم شهدا، مساجد، حسینه‌ها و اماکن مذهبی در سطح استان بوده است.

 وی با بیان اینکه برای واگذاری اشتراک رایگان به خانواده‌های تحت حمایت بهزیستی، مبلغ ۲۰۰ میلیون و ۸۵۰ هزارو ۹۰۰ ریال بخشودگی هزینه اشتراک گاز منظور شده‌است، اظهار داشت: برای تعداد ۳۱۹ خانوار تحت حمایت کمیته‌امداد نیز ۶۷۴ میلیون ۴۳۶ هزارو ۱۸۰ ریال بخشودگی هزینه اشتراک گاز اعمال شده است.

مدیرعامل شرکت گاز استان ایلام با اشاره به اینکه در مجموع برای خانواده های تحت پوشش نهادهای حمایتی و اماکن مذهبی استان در شش ماهه اول سال‌جاری، مبلغ یک میلیاردو ۲۸۸ میلیون و ۸۷۵ هزارو ۵۷۰ ریال از محل منابع داخلی شرکت گاز استان پرداخت شده است، تصریح کرد: ار ابتدای ابلاغ قانون ششم توسعه تا‌کنون، تعداد ۱۸ هزارو ۴۹۰ خانوار تحت پوشش کمیته امداد، بهزیستی، خانواده معظم شهدا، مساجد، حسینه‌ها و اماکن مذهبی از اشتراک رایگان گاز در سطح استان ایلام بهره‌مند شده‌اند.

شمس اللهی تصریح کرد: این شرکت در راستای انجام وظایف قانونی و مسئولیت‌های اجتماعی و کمک به رفع محرومیت‌های استان و طبق مواد ۸۰/ج/۲ و ۸۸/ث/۵ قانون برنامه ششم توسعه کشور، این مهم را در دستور کار خود قرار داده است.

وی با اشاره به اینکه اقدامات و فعالیت‌های این مجموعه در راستای توسعه متوازن نعمت گاز در جامعه به ویژه افراد کمتر برخوردار است، خاطرنشان کرد: مدد‌جویان نهاد‌‌های حمایتی که تاکنون از امتیاز و انشعاب گاز بهره‌مند نشده‌اند، می‌توانند با دریافت معرفی‌نامه از نهاد مربوطه و ارائه آن به شرکت گاز صرفاّ یکبار از امتیاز کنتور و اشتراک رایگان گاز استفاده کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه