English

شمس اللهی:

برقراری ارتباط بین صنایع و دانشگاهها در ایلام یک ضرورت است

مدیرعامل شرکت گاز استان ایلام با اشاره به اینکه برقراری ارتباط بین صنایع و دانشگاهها یک ضرورت است، گفت: دانشگاه و صنعت به عنوان دو بخش پویا و محوری جامعه، نیازمند همکاری متقابل و موثر هستند و امروزه برقراری ارتباط منسجم و سازمان‌یافته میان صنایع و دانشگاهها، یکی از نیازهای اساسی کشور به شمار می‌آید.

برقراری ارتباط بین صنایع و دانشگاهها در ایلام یک ضرورت است

به گزارش خبرگزاری موج ایلام، عباس شمس اللهی مدیرعامل شرکت گاز استان ایلام در این نشست که با حضور رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد ایلام و نیز روسای واحدهای پژوهش دو دستگاه برگزار شد، افزود: شرکت گاز استان ایلام در راستای همکاری‌های بیشتر در زمینه‌های پژوهش و توسعه فناوری‌ها و رفع نیازهای پژوهشی و تحقیقاتی با دانشگاه آزاد اسلامی واحد ایلام تفاهم نامه پژوهشی منعقد نموده است.

وی اظهار داشت: شرکت گاز استان ایلام نیز در تلاش است تا با گسترش و ارتقای همکاری‌های دو جانبه با دانشگاهها و مراکز علمی، برخی از نیازها و خواسته‌های فناوری خود را در قالب این ارتباط برآورده کند و از امکانات، استعداد و توانایی‌های دانشگاهها در جهت رفع نیازهای پژوهشی و تحقیقاتی بهره گیرد.

مدیرعامل شرکت گاز استان ایلام تصریح کرد: این تفاهم‌نامه به منظور بهره‌گیری از تجربیات و توانایی‌های تخصصی و علمی برای اجرای پروژه‌های تحقیقاتی کاربردی مورد نیاز این شرکت منعقد شده و از ظرفیت‌ها و امکانات دو دستگاه در برگزاری سمینارها، دوره‌ها و کارگاه‌های آموزشی در موضوعات تخصصی برای انتقال و توسعه فناوری استفاده می شود .

شمس اللهی خاطرنشان کرد: همچنین حمایت از پایان‌نامه‌های تحصیلات تکمیلی در راستای نیازهای تحقیقاتی شرکت در چهار چوب قوانین و مقررات، برگزاری نشست‌های علمی مشترک، انتقال تجربیات و نیازهای شرکت به دانشگاه و بالعکس از موضوعات مورد توافق در این تفاهم نامه است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه