English

فراخوان دوره‌های آموزش تخصصی حوزه هنری قم منتشر شد

حوزه هنری استان قم برای برگزاری دوره‌های آموزش تخصصی هنر در رشته‌ی هنرهای تصویری، هنرهای تجسمی و ادبیات فراخوان ثبت نام منتشر کرد.

فراخوان دوره‌های آموزش تخصصی حوزه هنری قم منتشر شد

به گزارش خبرگزاری موج قم، با فروکش کردن آمار مبتلایان بیماری کوئید 19 در استان قم و  صدور مجوز برگزاری محدود اجتماعات، حوزه هنری قم برای برگزاری دوره‌های آموزش تخصصی هنر در گرایش‌ هنرهای تصویری، هنرهای تجسمی و ادبیات فراخوان ثبت نام منتشر کرد.

این فراخوان در رشته هنرهای تصویری برای دوره فیلم‌نامه نویسی، در رشته هنرهای تجسمی برای دوره طراحی، نقاشی، عکاسی، نگارگری، تصویرسازی، نقاشی خط و گرافیک و در رشته ادبیات برای دوره داستان‌نویسی مقدماتی، داستان‌نویسی تکمیلیف مبانی شعر مقدماتی و مبانی شعر تکمیلی منتشر شده‌است. این دوره‌ها با حضور تعداد محدود هنرجویان و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار می‌شوند.

حوزه هنری قم با 30 سال تجربه برگزاری دره‌های تخصصی هنر به هنرجویان دوره‌های تخصصی خود، گواهی‌نامه پایان دوره آموزشی اعطاء می‌کند. همچنین حوزه هنری قم با تشکیل باشگاه هنرجویان، تداوم دوره‌های تخصصی هنری در گرایش‌های مختلف به صورت تکمیلی و برگزاری کارگاه‌ها و محافل ادبی و هنری سعی دارد اثربخشی دوره‌های هنری را افزایش دهد.  

علاقمندان برای ثبت‌نام در دوره‌های یاد شده می‌توانند تا تاریخ 23 بهمن ماه 1399 با شماره تماس 37744400 واحد آموزش (داخلی 4) تماس حاصل نمایند و یا به صورت حضوری به نشانی خیابان چهارمردان،‌انتهای کوچه 17، پلاک 149 مراجعه نمایند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه