English

شهردار خمینی شهر:

اختلاف از موارد عمده عقب نشینی در پیشرفت امور است

شهردار خمینی شهر گفت: اختلاف از مسائل عمده عقب نشینی در بحث پیشرفت امور شهرستان خمینی شهر است.

اختلاف از موارد عمده عقب نشینی در پیشرفت امور است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج اصفهان ، علی اصغر حاج حیدری در جمع آتش نشان های شهر خمینی شهر با بیان اینکه خمینی شهر دارای عظمت هایی است که قابل تقدیر و ستایش است، اظهار کرد: تخریب مدیران شهری رو به افزایش است و باید این مشکلات مرتفع گردد.

وی خمینی شهر را معین شهر اصفهان خواند و افزود: در تعاملی که بین آتش نشانی اصفهان و خمینی شهر انجام شد تفاهم شد که دوشهر اصفهان و خمینی شهر در حوادث یاریگر یکدیگر باشند.

شهردار خمینی شهر با بیان این نکته که در زمان انتخابرشهرداردر دوره های قبل برخی افراد  به دلیل مشکلات مادی  که شهرداری با آن روبرو بود ممنوعیت از ورود به شغل شهرداری را به من توصیه کردند اما با توکل بر خدا به این عرصه ورود کرده و خدا را شاکرم که شهروندان خمینی شهری از خدمات شهرداری بهره کافی و وافی را می برند.

علی اصغر حاج حیدری در ادامه به تنش های پیش آمده در شهرستان اشاره نمود و اظهار کرد: اختلاف از مسائلی است که اهداف و برنامه های تدوین شده جهترپیشرفت شهرستان در همه زمینه ها را به عقب می برد و متاسفانه این روزها تخریب مدیران شهری رو به افزایش است و مدیران باید با تعامل این موارد حاشیه ای را مرتفع کنند.

مرد عمران و آبادانی خمینی شهر تصریح کرد: شهرداری خمینی شهر تا کنون برنامه ها و اهداف ترسیم شده خود را پیش برده و نکته اصلی پیشرفت ها، دوری از حواشی و برنامه های جانبی شهرستان است.

وی تشریح کرد: خمینی شهر حسینیه ایران است و برخی با هدف و مغرضانه شهر را به دو قطبی کرده اند و این برای شهری با قدمت هزار ساله و فرهنگ غنی شهرستان خوشایند نیست.

شهردار خمینی شهر رعایت پروتکل های بهداشتی را جزو اصول بهداشتی برای پیشگیری از بیماری کرونا دانست و خاطر نشان کرد:  تا کنون افراد بسیاری در اثر بیماری کرونا جان خود را از دست داده اند ومسئولان در تلاش هستند که بهترین مصوبات برای جلوگیری از روند بیماری در شهرستان گرفته شود.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی