English

به منظور مقابله با بیماری کرونا؛

مسئولان شهرستان خمینی شهر مردم را به پویش اجتماعی دعوت کردند

مسئولان شهرستان خمینی شهر از مردم در خواست کردند که نذورات خود را جهت ادامه مبارزه با کرونا به این امر اختصاص دهند.

مسئولان شهرستان خمینی شهر مردم را به پویش اجتماعی دعوت کردند

به گزارش خبرنگار خبر گزاری موج اصفهان، سیدمحمد جواد ابطحی در جمع خیرین شهرستان خمینی شهر از تمام دستگاه ها و ارگان ها و بسیجیان انقلابی وکادر پزشکی شهرستان تشکر کرد و از مردم در خواست کرد: با توجه به اینکه بیمارستان ساعی پیشرو در ارائه خدمت رسانی به بیماری کرونا است نذورات خود را که نذر سلامتی امام زمان (عج)کرده اند به خیرین بیمارستان ساعی تقدیم کرده تا در روند مبارزه با بیماری کرونا استفاده گردد.

 فرماندار شهرستان خمینی شهر نیزدر جمع خیرین بیمارستان ساعی گفت: طی اقدامات انجام شده جهت پویش ماندن در خانه و همکاری خوبی که بین مردم و  مسئولان انجام شد مردم فهیم خمینی شهر در روزهای دوازدهم و سیزدهم فروردین از تردد بیجا در شهرستان خودداری نموده و روز طبیعت را به گونه ای متفاوت در خانه های خود گذراندند.

مسلم زاده با توجه به درپیش بودن جشن نیمه شعبان از تمام همشهریان تقاضا کرد: با شرکت در پویش اجتماعی   نذرها و کمک های خود را در شرایط کنونی به شماره حسابی که نزدخیرین بیمارستان ساعی است واریز نموده و خیرین نیز در پایان یک بیلان مالی به مردم شهرستان ارائه دهند.

حجت الاسلام والمسلمین محمد تقی نقدعلی نماینده منتخب مردم خمینی شهر در مجلس یازدهم نیز در جمع خیرین شهرستان ابرازکرد: جهت روند ادامه مبارزه با بیماری کرونا بیمارستان حضرت رسول(ص) برای ادامه بهبود و دوران نقاهت بیماران کرونایی تجهیز خواهد شد.

وی از تمام افتخار آفرینان این عرصه تشکر کرد و از عموم مردم در خواست نمود:  با عدم حضور در اجتماعات در کاهش انتشار ویروس کرونا  کمک رسان کادر پزشکی و پرستاری شهرستان باشند.

 شهردار خمینی شهر از مردم نیکوکار و خیرین شهرستان تشکر کرد و بیان داشت: وضعیت خمینی شهر قرمز است و ظرفیت بیمارستان اشرفی برای انتقال بیماران کرونایی کامل شده و بیمارستان خیریه حضرت رسول (ص) آماده خدمت به این بیماران است.

علی اصغر حاج حیدری نیز مانند دیگر مسئولان از مردم همیشه در صحنه خمینی شهر تقاضا کرد: با توجه به پیش رو بودن اعیاد شعبان کمک ها و نذورات خود را جهت مبارزه با ویروس کرونا به خیرین بیمارستان ساعی یا شماره حسابی که نزد بیمارستان ساعی است اهدا کنند .

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه