English

بازدید معاون امور جوانان هلال احمر استان اصفهان از ایستگاه های غربالگری در خمینی شهر

معاونت امور جوانان هلال احمر استان اصفهان بیان کرد: نیروهای سازمان هلال احمر در ایستگاه های غربالگری همچنان مشغول خدمت به شهروندان هستند.

بازدید معاون امور جوانان هلال احمر استان اصفهان از ایستگاه های غربالگری در خمینی شهر

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج اصفهان، حیدرعلی خانبازی در بازدید از ایستگاه های غربالگری در خمینی شهر گفت: نیروهای جوان هلال احمر همپای سایر معاونت ها وامدادگران و دستگاه های استانی و شهرستانی در خصوص شروع مبارزه با ویروس کرونا اقدامات شایسته ای انجام داده اند.

وی با بیان زحمات پرسنل هلال احمر افزود: از جمله این اقدامات می توان به شرکت نیروهای سازمان در غربالگری افراد و پایش ایستگاه ها وکنترل تب و حمایتهای روانی ،آموزش افراد و توزیع اقلام بهداشتی و توانمند سازی گروه های پر خطر را یادآور شد.

خانبازی توضیح داد: سازمان هلال احمر با بهره گیری ازحدود 300نفر از پرسنل سازمان هلال احمر به صورت نفر روز و  400نفر از اعضای سازمان هلال احمر توانسته است خدمات بسیار زیادی در خصوص پیشگیری وآموزش و فعالیت های دیگر به شهروندان استانی و شهرستانی ارائه نماید.

وی بیان داشت: غربالگری توسط اعضا صورت گرفته که تا اجرای این مرحله از طرح به حدود سیصد وپنجاه هزار نفر سرویس دهی و خدمات رسانی صورت گرفته است.

استقرار 10 ایستگاه غربالگری در خمینی شهر

معاونت امور جوانان هلال احمر استان اصفهان با اشاره به ایجاد 10 ایستگاه غربالگری در خمینی شهر گفت: اعضای سازمان هلال احمر با همکاری و همیاری درون بخشی و تعامل با دستگاه های دیگر اوضاع را کنترل نموده که این فعالیت ها جز با صمیمیت و همدلی صورت نمی پذیرد.

خانبازی ابراز کرد: تا پایان نابودی بیماری کرونا و اجرای طرح ها منسجم ایستاده ایم و به لطف خدا بر کنترل این بیماری فائق خواهیم شد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه