English

به دلیل کنسل شدن برنامه های نوروزی؛

شهردار خمینی شهر از شهروندان عذر خواهی کرد

شهردار خمینی شهر از شهروندان خمینی شهری به دلیل کنسل شدن برنامه های نوروزی عذر خواهی کرد.

شهردار خمینی شهر از شهروندان عذر خواهی کرد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج اصفهان، علی اصغر حاج حیدری در جمع خبرنگاران گفت: برای نوروز امسال بیش از 1000برنامه آماده شده بود که امکان برگزاری آن در عید  امسال نیست.

وی با اشاره به ادامه فعالیت های عمرانی در حال پیشرفت در خمینی شهر گفت: بوستان شهروند شهرک منظریه آماده  استفاده عموم شهروندان با امکانات لازم که توسط شهرداری مهیا شده می باشد.

حاج حیدری با بیان این مطلب که در آینده نزدیک بعد از اتمام شرایط کنونی افتتاح رسمی بوستان انجام خواهد شد، افزود: در شرایط سختی به سر می بریم و شهرداری و شورای شهر هرگونه آمادگی جهت مقابله با این ویروس را اعلام می دارد.

وی از فعالیت های انجام شده در سطح شهر و گندزدایی خیابان ها و محافل پرتجمع خبر داد و بیان کرد: برای شب عید برنامه های خوبی در نظر گرفته بودیم.

شهردار خمینی شهر از مردم شهرستان عذر خواهی کرد و گفت: جشنواره گل شب بو که قرار بود امسال در چشمه لادر برگزار شود به دلیل وجود ویروس کرنا کنسل شد و همچنین بیش از 1000برنامه شاد و متنوع برای مسافران نوروزی و شهروندان خمینی شهری آماده شده بود که آن هم به دلیل فضای سخت و دشوار بیماری کرونا به وقت دیگری موکول شد.

علی اصغر حاج حیدری رعایت مسائل بهداشت فردی و جمعی را از تمام شهروندان خواستار شد و اضافه کرد: همانگونه که  تمام دستگا ه های شهرستان خمینی شهر به صورت فعال برای ریشه کنی ویروس کرونا تلاش می کنند و خیابانهای سطح شهر و اتوبوسها و ایستگاه های اتوبوس و پارکهاو وسایل بازی  و تاکسی ها به صورت مرتب ضد عفونی می شود،  امیدواریم شهروندان شهرستان نیز با رعایت اصول بهداشتی از جمله گذاشتن زباله ها در بیرون از منزل در ساعت معین  به نیروهای شهرداری  و خودشان  کمک کنند تا به  این ویروس مبتلا نشوند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه