English

شهردار خمینی شهر خبر داد:

افتتاح سالن چند منظوره شهدای خوزان همزمان با دهه فجر در خمینی شهر

شهردار خمینی شهر از افتتاح سالن چند منظوره شهدای خوزان با مساحتی بالغ بر 2850متر مربع مساحت همزمان با دهه مبارک فجر در خمینی شهر خبر داد.

افتتاح سالن چند منظوره شهدای خوزان همزمان با دهه فجر در خمینی شهر

به گزارش خبرنگار خبرگزار موج اصفهان، علی اصغر حاج حیدری در آیین گشایش سالن چند منظوره شهدای خوزان در جمع مسئولان و مدیران شهرستان گفت: در طرح ها و پروژه های عمرانی خدمات فراوانی در شهرستان خمینی شهر صورت گرفته است.

وی بیان داشت: ارتقای درجه شهرداری خمینی شهر با دریافت درجه ده به 20 شهرداری اول کشور راه یافت که مزایای بسیاری برای شهرستان به دنبال دارد.

شهردار خمینی شهر با بیان اینکه 90%شهرک منظریه کار زیرسازی در آن انجام شده است، افزود: هشت بلوار، بلوار شهید صدوقی، بلوار هفده شهریور، بلوار آیت الله ابوالبرکات، بلوار مرکزی ، بلوار آیت الله احمدی،  در شهر احداث شد و این بدان‌معناست که مسیر بسیار زیادی از خیابان ها و مغازه ها و خانه ها آزاد سازی شده است.

وی تصریح کرد: در آمدهای ضعیف شهرداری جوابگوی این آزاد سازی ها نیست و با همفکری شورای شهر ومعاون عمرانی استانداری به ابن نتیجه رسیدیم که رینگ چهارم از بلوار شهید آیت الله اشرفی تا بلوارپروفسور میردامادی به طول بیست وپنج متر در حال آزاد سازی است.

شهردار خمینی شهر گفت: ساخت 10 پارک برای شهروندان برنامه ریزی شده که  پنج پارک برای شهروندان در نقاط مختلف شهر  در ایام‌ نوروز آماده استفاده و بهره برداری است و پارک سلامت در بلوار شهید فهمیده به طول پنج هزار متر شهرداری خریداری کرد و در روز درختکاری،کاشت درخت در آن انجام می شود.

حاج حیدری از مناطق تفریحی و گردشگری بام سبز و چشمه لادر سخن گفت و اضافه کرد: جشن های بسیار پرشور با جمعیت چند هزار نفری که به بهترین نحو در منطقه چشمه لادر برگزار می شود.

وی در بحث آسفالت خیابان های شهرستان بیان کرد: امسال 35 میلیارد تومان هزینه آسفالت خیابان های شهرستان شده و آسفالت خیابان شهید بهشتی نیز آسفالت فرسوده آن کلا جمع شد و از نو  و زیر سازی و آسفالت و روکش آن برای تسهیل مردم در عبور ومرور آماده شد.

شهردار خمینی شهر در باره ورودی شهر از طرف آتشگاه توضیح داد: با شلوغی های این منطقه آزاد سازی انجام شده و در چهار راه دولت نیز تعمیرات لازم صورت خواهد گرفت ودر بودجه سال آینده مطرح شد که بلوار شهید کرمی در دستور کار ساخت قرار بگیرد.

علی اصغر حاج حیدری از مدیران خدماتی وشهری تشکر کرد و در بحث روشنایی شهر ابراز کرد: با توافقی که شهرداری با اداره برق پنج سال قبل با هزینه ای بالغ بر600 میلیارد تومان روشنایی خیابان ها و بلوارها را تامین کرد.

وی ابراز کرد: شب گذشته بودجه سال آینده تحویل شورای شهر داده شد در این بودجه سی میلیارد تحویل گرفته شده بود  و دویست و چهل وپنج میلیارد تومان تحویل شورای شهر داد.

شهردار خمینی شهر افزود: هدف از این فعالیت ها خدمت رسانی به مردم و جلب رضایت آنهاست.از دغدغه های دیگر مسئولان فرهنگی شادی و نشاط مردم است که سازمان رفاهی فرهنگی رفاهی تفریحی اجتماعی ورزشی همت خود را در این بحث گمارده است.

علی اصغرحاج حیدری گفت: خمینی شهر معین شهر اصفهان است و با ساخت این سالن آمادگی خود را برای مواقع بحرانی اعلام می دارد؛ سالن ورزشی بحران با مساحتی بالغ بر 2850متر آماده استفاده از ورزشکاران و علاقه مندان ورزشی است و سالنی است که در مواقع بحران از آن استفاده می شود.

وی ادامه داد: در این سالن 350میلیون تومان هزینه دستگاه های سرمایش و گرمایش شده است وکف فرش این سالن سه سال قبل مبلغ دویست میلیون تومان هزینه شده است.

این مقام مسئول با بیان اینکه خمینی شهر دارای سه ورودی است، عنوان کرد: بلواری که از طرف میدان استقلال است به نام سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی نامگذاری شد وکل بلوار آزادگان از راه و شهر سازی تحویل گرفته شد و آسفالت آن برعهده راه و شهر سازی گذارده شد و  یک باند آن با مبلغی بالغ بر 500 میلیون تومان و فرماندار نیز مبلغ یک میلیارد و دویست میلیون تومان از اعتبارات تملک به شهرداری برای ساخت بلوار آزادگان واگذار کرد.

حاج حیدری در بحث مترو نیز گفت: مدیریت کلان استان در نظر دارد خمینی شهر با جمعیتی بالغ بر چهار صد هزار نفر باید به متروی شهری وصل شود.

شهردار خمینی شهر گفت: ایستگاهی در میدان استقلال تعبیه شده که یک پایانه مسافری محسوب می شود ودر برنامه ریزیهای انجام شده و  رایزنی های صورت گرفته با توجه به اینکه قیمت هرکیلومتر مترو هفتصد میلیارد تومان است و در توان شهرداری خمینی شهر نیست تصمیم بر آن شد که معاونت عمرانی استانداری اصفهان این هزینه را تقبل کند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی