English

شهردار خمینی شهر در گفتگو با موج؛

بهسازی ناوگان حمل ونقل شهری ضروری است

شهردار خمینی شهر گفت: در شرایط تحریم بهسازی ناوگان حمل ونقل شهری ضروری است.

بهسازی ناوگان حمل ونقل شهری ضروری است

علی اصغرحاج حیدری در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری موج اصفهان، ضمن تبریک روز حمل ونقل به رانندگان اظهار کرد: 200 دستگاه تاکسی فرسوده در خمینی شهر از چرخه خارج شده است و تعداد 200دستگاه تاکسی جدید وارد ناوگان حمل ونقل شهری شد.

وی گفت: رانندگی یکی از مشاغل سخت محسوب می شود و با شرایط  اقتصادی که دامنگیر جامعه شده و وضعیت سوخت که 50%افزایش داشته است ، رانندگان به خوبی توانسته اند آن را مدیریت کنند.

نوسازی ناوگان حمل ونقل شهری

شهردار خمینی شهربا توضیح این مطلب که در این برهه اقتصادی و با تحریم های ناجوانمردانه دشمن روبرو هستیم، افزود: در بهسازی ناوگان حمل و نقل شهری تدابیری اندیشیده شد که نوسازی  200 دستگاه تاکسی در دستور کار قرار گرفت و 200تاکسی فرسوده از چرخه خارج شد و بهسازی تاکسی ها صورت گرفت.

حاج حیدری با امیدواری گفت: کارهای نیمه تمام بسیاری وجود دارد که از جمله آنها بازسازی آسفالت خیابان ها و طرح های عمرانی و تفریحی از آن دسته است.

وی تصریح کرد: امسال به لطف خدا با احداث میادین در شهر 30 گره ترافیکی باز شد و در روزهای آتی عملیات باز سازی های دیگری در زمینه آسفالت انجام خواهد شد.

شهردار خمینی شهر گفت: با برنامه ریزی های شورای شهر شهرداری خمینی شهر خیابان ها و کوچه های فرسوده را نیز بهبود می بخشیم و با قوت و قدرت به عمران و آبادانی شهر خمینی شهر می پردازیم.

حاج حیدری در بحث جاذبه های شهرستان خمینی شهر  گفت: شهر خمینی شهر از جاذبه های زیادی برخوردار است.چشمه لادر12کیلومتر با شهر اصفهان فاصله دارد و امیدواریم این منطقه به یک منطقه گردشگری استانی تبدیل شود.

وی از خانه های تاریخی مجیر وسرتیپ و خانه دایی رحیم که به تازگی خریداری شده نام برد و بام سبز را یکی از بهترین مکانهای تاریخی خمینی شهر خواند.

اتوبوش گردشگری در خمینی شهر

علی اصغر حاج حیدری در خصوص برنامه های ایام نوروز 96  توضیح داد: هنرمندان شهر خوب خمینی شهر برنامه های بسیار جذابی برای گردشگران اجرا کردند که اتوبوس گردشگری از جمله فعالیتهای سازمان فرهنگی رفاهی اجتماعی تفریحی شهرداری خمینی شهر بود که  با سازمان میراث استان اصفهان هماهنگ شد و در نهایت خمینی شهر با شهر کاشان در رتبه ممتاز گردشگری قرار گرفتند.

شهردار خمینی شهر از اضافه شدن باغ موزه و باغ گلها خبر دادو افزود: از بر نامه های نوروزی برای میهمانان و گردشگران  بازدید از دو مکان تفریحی باغ موزه و باغ گلهاست.

حاج حیدری در ادامه از خیرین شهرستان تقدیر کرد و گفت:همیشه حس نوع دوستی و وفاق بین مردم و خیرین وجود دارد و تاکنون کارهای خیر بسیارو ماندگاری انجام داده اند که گلریزان خانه اوتیسم با حضور ده هزار نفر در چشمه لادر برگزار شد.

شهردار خمینی شهر گفت:خیرین همچنین در کارهای عمرانی به کمک شهردار و شورای شهر آمده اند که تا کنون توانسته ایم سی بلوار ومیدان در خمینی شهر احداث کنیم و شهر خمینی شهر در تمام کنار افراد و معتمدین محلات و مناطق  به این همدلی و وفاق رسیده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه