English

فرماندار شهرستان خمینی شهر:

پیشگیری همیشه آسان تر از درمان است

فرماندار شهرستان خمینی شهر اظهار کرد: با فعالیت در زمینه پیشگیری می توانیم از آسیب ها بکاهیم.

پیشگیری همیشه آسان تر از درمان است

به گزارش خبر نگار خبرگزاری موج اصفهان، محمودمسلم زاده در جلسه شورای اداری شهرستان که دادستان کل کشور نیز در این جلسه حضور داشت، گفت: شهرستان خمینی شهر با در برداشتن 2300شهید و شهرستانی که حسینیه ایران است به مدیریت خاصی نیازمند است.

وی بیان کرد: در این شهرستان دارا بودن 20هزار واحد صنفی و رتبه هایی که در زمینه های گردشگری اقتصادی و  حمل ونقل وجود دارد؛ همچنین  بعد از سی سال  رتبه فرمانداری از سوم به دوم ارتقا پیدا کرده است.

مسلم زاده در مورد برترین های شهرستان خمینی شهر توضیح داد: خمینی شهر در زمینه های اقتصادی پررنگ است. وجود ۲۰ هزار واحد صنفی، رتبه ششم گردشگری و رتبه های دهم و پانزدهم در حوزه صنعت و کشاورزی از جمله موارد شاخص این شهرستان است.

فرماندار خمینی شهر در مورد صنعت این شهرستان نیز اعلام کرد: در حوزه صنعت سه شهرک صنعتی پاک در خمینی شهر وجود دارد. همچنین وجود دومین میدان دام کشور از پتانسیل های بزرگ ‌این شهرستان محسوب می شود.

وی به پتانسیل های دیگر  شهرستان اشاره کردو افزود:خمینی شهر در زمینه فرهنگ نیز سرآمد است و اعتقادمان بر این است که اگر در بحث پیشگیری و آگاهی سازی فعالیت چشمگیر داشته باشیم با کاهش جرائم رو برو خواهیم بود.

محمود مسلم زاده تصریح  کرد: محله محوری جزو فعالیتهای فرمانداری است و شاخصهای لازم هر محله را با شهرستان و استان مقایسه کرده و اعتبارات را عادلانه بین محله ها تقسیم می کنیم.

فرماندار خمینی شهر در پایان  با یادآوری اغتشاشات اخیر خاطر نشان کرد: در این آشوبها به خمینی شهر خسارتی وارد نشد،در اغتشاشات سال ۹۶ خسارات بسیار و حتی کشته داشتیم اما امسال با تلاش حوزه های امنیتی، مردم و معتمدین شهر هیچ اتفاق، بی نظمی و اغتشاشی دیده نشد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه