English

شهردار خمینی شهر خبر داد:

توزیع روزانه ۶ هزار ماسک در خمینی شهر

شهردار خمینی شهر از تهیه وتولید ماسک دربسیاری از نقاط شهرستان و پخش روزانه 6 هزار ماسک در خمینی شهر خبرداد.

توزیع روزانه 6 هزار ماسک در خمینی شهر

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج اصفهان، علی اصغر حاج حیدری در جلسه شورای اداری شهرستان خمینی شهر ضمن تقدیر از فعالان عرصه خدمت و سلامت اظهار کرد: دوماه است که مردم کشور با ویروس کرونا درگیر هستند و در شهرستان خمینی شهر روزانه 6 هزار ماسک به منظور پیشگیری از شیوع ویروس کرونا تولید و بین مردم توزیع می شود.

وی با اشاره به شیوع بیماری کرونا افزود:سلامت  کارکنان شهرداری خمینی شهر برای شهردار از مهم ترین اصول سلامت بود که با تهیه لوازم بهداشتی سلامت آنها تامین شد.

شهردار خمینی شهر در بحث بیماران کرونایی که جان خود را از دست دادند، توضیح داد: با اهمیت دادن به جان‌مردم آرامستان باغ فردوس را با همکاری اداره آب و برق با مبلغی بالغ بر صدوپنجاه میلیون تومان تعبیه وآماده کردیم که پیکر فوت شدگان به این منطقه هدایت شود.

وی تصریح کرد: در مبحث گند زدایی معابر ومحله های شهرستان ، باکمبود مواد ضد عفونی روبرو نشده ایم و با همکاری توپخانه ۵۵ ارتش اصفهان و آتش نشانی شهرستان ضدعفونی معابر و محلات انجام می شود.

حاج حیدری تقسیم بروشورهای آموزشی در خصوص ویروس کرونا را از دیگر اقدامات برشمرد و اضافه کرد: فعالیت های عمرانی نیز همچنان ادامه دارد.

شهردار خمینی شهر از همکاری فرماندار انقلابی و جهادی شهرستان سخن گفت و بیان کرد: تمام تدابیر سلامتی و بهداشتی برای کادر خدمت در جهت غربالگری و سنجش را انجام داد.

وی در تببین شعار سال که مقام معظم رهبر انقلاب تعیین کرد جهش تولید در این ارگان را تولید درخت و گسترش و جهش خدمات عمرانی جهت رفاه شهروندان برشمرد.

شهردار خمینی شهر احیای مادی گبر را از دیگر فعالیت های عمرانی در بحث کشاورزی نام برد و ادامه داد: این اقدام مهم ظرف مدت چهل روز توسط کارکنان شهرداری و کشاورزان آن منطقه به بهره برداری رسید.همچنین حقابه اراضی باغ برج نیز احیاشد.

حاج حیدری به آزاد سازی های خیابان ها و معابر اخیر اشاره کرد و افزود: موفقیت های ارزشمند به دست آمده با وجود ویروس کرونا انجام شد و این نشان از توانمندی ایرانیان در تمام زمینه ها ست.

شهردار خمینی شهر در پایان  از کارگاه های تولید ماسک مانند حسینیه باولگان و حسینیه ثارالله و همچنین از عظمت خیرین شهرستان یاد کردواز اقدام خیران جهت تهیه ماسک که روزانه 6 هزار ماسک به طور رایگان در اختیار قشر مستضعف قرار می گیرد تقدیر و تشکر کرد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه