English

فرماندار شهرستان خمینی شهر:

امسال با انرژی بیشتر درجهت تحقق جهش تولید گام برخواهیم داشت

فرماندار شهرستان خمینی شهرگفت: امسال با انرژی بیشتر گام های موثرتری جهت تحقق شعار جهش تولید برخواهیم داشت.

امسال با انرژی بیشتر درجهت تحقق جهش تولید گام برخواهیم داشت

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج اصفهان، محمود مسلم زاده در جلسه شورای اداری شهرستان خمینی شهراظهار کرد: در سال گذشته همگام با شعار سال هدف گذاری هایی را در رونق تولید به مرحله اجرا رساندیم و امسال با  انرژی بیشتر گام های موثرتری جهت تحقق شعار جهش تولید برخواهیم داشت.

وی ادامه داد: سیاست شهرستان بر این امر قرار گرفت که با نامگذاری شعار سال توسط  رهبر معظم انقلاب اهداف و برنامه های مد نظر جهت پیشبرد آرمان های نظام و اجرایی شدن آن توسط مسئولان صورت پذیرد.

مسلم زاده در مبحث روز بیماری حاد تنفسی کرونا بیان کرد: با شروع  ویروس کرونا در شهرستان طی جلسات متعدد با کمیته ستاد مبارزه با کرونای شهرستان و همفکری دستگاه های شهرستان اقداماتی مصوب گردید که در حال انجام است.

فرماندار شهرستان خمینی شهر گفت: تعطیلی مساجد شهرستان جهت سلامتی مردم و انتشار نیافتن ویروس کرونا در بین شهروندان است.

وی از بحث های معیشتی جامعه سخن به میان آورد وافزود: از جمله وظایف مسئولان شهرستان رسیدگی و پیگیری مشکلات  طیف هایی است که مشاغل آنها مورد آسیب اقتصادی قرار گرفته و باید تسهیلات ویژه ای به آنها اختصاص یابد.

این مقام مسئول از توزیع 315 هزار سبد کالا که در شهرستان خمینی شهر تقسیم شد خبر داد و بیان کرد: از آن تعداد ، هزار سبد کالا به استان چهار محال و بختیاری جهت همیاری با مردم جامعه به شهرستان کوهرنگ اهدا شد.

محمود مسلم زاده هشدار داد: وضعیت  بیماری کرونا در شهرستان خمینی شهر قرمز است و نباید از اوضاع غافل شد که در غیر اینصورت با موج دیگری از بیماری روبرو می شویم.

فرماندار خمینی شهر در پایان خاطر نشان کرد: با درپیش رو بودن ماه مبارک رمضان که از برترین ماه های سال است باید دستگاه ها با جدیت همکاریهای لازم را جهت کنترل بیماری و گسترش نیافتن ویروس و سلامت جان شهروندان مبذول دارند و  به دلیل قطع زنجیره ویروس کرونا مساجد همچنان تا پانزدهم اردیبهشت تعطیل است.

به گزارش موج، اولین جلسه شورای اداری شهرستان خمینی شهر با موضوع ارائه گزارشات اقدامات انجام شده دو ماهه مجموعه ستاد پیشگیری از کرونا در بخش پیشگیری ، بهداشتی ، درمانی ، اجرایی ، امنیتی ، اجرای طرح های فاصله گذاری اجتماعی و طرح های  حمایتی  و توزیع بسته ای معیشتی برای نیازمندان ، طر ح مواسات جمع آوری کمک های مومنانه برای ماه مبارک رمضان در سطح شهرستان خمینی شهر همراه با ایستگاه غربالگری و سنجش سلامتی مسئولین و اعضای شورای اداری از کرونا  ، رونمائی و بهره برداری از دستگاه ضد عفونی و گند زدائی از کرونا برای اماکن عمومی به همت دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد خمینی شهر و اعطای حکم  اعتبارنامه حجت الاسلام  نقدعلی  نماینده منتخب شهرستان خمینی شهر توسط آیت الله موسوی امام جمعه شهر درچه برگزار شد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه