English

در گفت‌وگو با خبرگزاری موج مطرح شد:

پای مناظره‌های انتخاباتی به مدارس باز می‌شود

مدیرکل فرهنگی هنری، اردوها و فضای پرورشی وزارت آموزش و پرورش گفت: به‌دلیل نزدیک شدن به ایام انتخابات، حال و هوای برنامه‌های دهه فجر رنگ‌وبوی انتخابات دارد.

پای مناظره‌های انتخاباتی به مدارس باز می‌شود

محمدحسین پورثانی، مدیرکل فرهنگی هنری، اردوها و فضای پرورشی وزارت آموزش و پرورش در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری موج با بیان اینکه برنامه‌های فرهنگی بسیاری برای افزایش فعالیت‌های اجتماعی دانش‌آموزان در وزارت آموزش و پرورش برنامه‌ریزی شده، اظهار کرد: هدف از اجرای این برنامه‌ها افزایش حساسیت دانش‌آموزان نسبت به مسائل روز جامعه است.

وی به هجمه‌های دشمنان به قشر نوجوان و دانش‌آموز اشاره کرد و گفت: سعی شده در برنامه‌ها دانش‌آموز را از یک فرد اثرپذیر به فردی اثرگذار در جامعه تبدیل کنیم.

پورثانی در ادامه با اشاره به اینکه این مهم با آگاهی‌بخشی محقق می‌شود، خاطرنشان کرد: برخی با سیاه‌نمایی‌ها به‌دنبال این هستند که افراد جامعه به‌ویژه قشر جوان و نوجوان واقعیت‌های جامعه را نبینند که آگاهی‌بخشی در این راستا می‌تواند علاوه بر ایجاد امید، این افراد تبدیل به عاملی برای گسترش امید در کشور کند.

مدیرکل فرهنگی هنری، اردوها و فضای پرورشی وزارت آموزش و پرورش، عنوان کرد: با توجه به در پیش بودن انتخابات، فضای برنامه‌های دهه فجر ما نیز رنگ‌وبوی انتخاباتی دارد.

وی ویژه‌برنامه‌های انتخاباتی آموزش و پرورش را ۱۵ عنوان اعلام کرد و افزود: جشن تکلیف سیاسی، ویژه برنامه راه و همراه، چشمه جاری و مناظره های دانش آموزی از جمله عناوین برنامه‌هاست.

پورثانی از برگزاری برنامه یک صدا ایران یا ایران آینده در ۷۲۰ منطقه کشور خبر داد و گفت: این برنامه ویژه دهه فجر است و از دیگر برنامه‌های این دهه می‌توان به مسابقات مدیحه‌سرایی و پویش ایران آینده  اشاره کرد.

 

بیشتر بخوانید:

جشن تکلیف سیاسی برای رای‌اولی‌ها در سراسر کشور برگزار می‌شود

زنگ انقلاب در مدارس کشور نواخته شد

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه