English

وزیر آموزش‌وپرورش:

برای رای اولی‌ها برنامه ویژه‌ای داریم

وزیر آموزش‌وپرورش با تاکید بر اینکه برای دانش‌آموزان رأی‌اولی برنامه ویژه انتخاباتی داریم، گفت: مهم‌ترین نیاز کشور ما اتحاد، انسجام و همبستگی ملی است.

برای رای اولی‌ها برنامه ویژه‌ای داریم
به گزارش خبرگزاری موج

، رضا مراد صحرایی صبح امروز شنبه 23 دی‌ماه در نشست مشترک مدیران حوزه‌های علمیه و مدیران کل آموزش‌وپرورش کشور با بیان اینکه برنامه ویژه انتخابات ی برای دانش آموزان رأی اولی داریم، گفت: پرچم‌دار این برنامه، اداره کل آموزش‌وپرورش تهران است و امیدواریم با اجرای آن شورونشاط انتخابات در کشور منتشر شود.

وزیر آموزش و پرورش اظهار کرد: مهم‌ترین نیاز کشور ما اتحاد، انسجام و همبستگی ملی است.

وی با اشاره به اینکه یک‌صدایی ملت ایران مهم‌ترین نیاز و مهم‌ترین سرمایه ما است، مطرح کرد: این اتحاد و یک‌صدایی علیه دشمن و هول محور ولی‌فقیه باید باشد.

وزیر آموزش‌وپرورش با بیان اینکه اختلاف در مواردی موجب رشد می‌شود ولی اختلاف در اصول آفت است، عنوان کرد: اتحاد هول محور دشمن به این معنا است که باید از هر چیزی که دشمن را خوشحال می‌کند، دوری کرد.

وی با اشاره به اینکه در نزدیکی قله خستگی و زمینه اختلاف زیاد می‌شود، خاطرنشان کرد: باید اجازه این اختلافات را ندهیم و با امید به پیشرفت خود ادامه دهیم.

صحرایی با بیان اینکه دشمن نیز این نقطه را هدف قرار داده است، تصریح کرد: مجلس خبرگان رهبری از اهمیت بسیاری برخوردار است چراکه در کنار تمام اقدامات مؤثری که انجام داده است، با انتخاب رهبری تأثیر بزرگی در تاریخ بشریت داشته‌اند.

وی با اشاره به اینکه معلمان امانت‌داران بزرگی هستند، یادآور شد: معلمان دو امانت بزرگ را دارند که نخست فرزندان مردم و دوم رأی مردم است چراکه حدود 280 هزار نفر از مجریان انتخابات، معلمان هستند.

وزیر آموزش‌وپرورش با بیان اینکه برنامه ویژه انتخاباتی برای دانش آموزان رأی اولی داریم، ابراز کرد: پرچم‌دار این برنامه، اداره کل آموزش‌وپرورش تهران است و امیدواریم با اجرای آن شورونشاط انتخاباتی در کشور منتشر شود.

وی با اشاره به اینکه  انتخابات امسال دشمن را مأیوس می‌کند، بیان کرد: دشمن در طول انقلاب اسلامی بارها مأیوس شده است و ما نیز باید تلاش کنیم بر این یاس دشمن بیفزاییم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه