English

شیر رایگان در مدارس با پوشش هشت میلیون دانش‌آموز توزیع شد

طرح توزیع شیر رایگان در مدارس با پوشش هشت میلیون دانش آموز مقطع ابتدایی سراسر کشور امروز چهارشنبه به صورت نمادین با حضور معاون برنامه ریزی و توسعه وزیر آموزش و پرورش در بخش بوستان شهرستان بهارستان آغاز شد.

شیر رایگان در مدارس با پوشش هشت میلیون دانش‌آموز توزیع شد

به گزارش خبرگزاری موج، آیین آغاز طرح توزیع شیر رایگان در مدارس با حضور معاون برنامه ریزی و توسعه وزارت آموزش و پرورش طرح توزیع شیر رایگان در مدارس با حضور علی فرهادی معاون برنامه ریزی و توسعه وزارت آموزش و پرورش، عبداله نوحی فرماندار بهارستان، مدیرکل آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران و جمعی از مسئولان در مدرسه تازه تأسیس شهید امیر کمندی شهرستان بهارستان (نسیم شهر) برگزار شد.

معاون برنامه ریزی و توسعه وزارت آموزش و پرورش در این آیین با بیان اینکه آغاز این طرح برای اولین بار در شهرستان بهارستان در سطح کشور صورت می گیرد، گفت: این طرح تا یک ماه آینده در بین کلیه مدارس ابتدایی کشور که هشت میلیون دانش آموز را شامل می شود، اجرا خواهد شد.

علی فرهادی افزود: در این طرح به صورت میانگین تا پایان سال ۷۵ وعده شیر توزیع می شود که با توجه به تأثیر تغذیه سالم در سلامت و یادگیری دانش آموزان، در سالهای آینده نیز این طرح تداوم خواهد داشت.

همچنین در این مراسم، جنایات رژیم صهیونیستی در غزه به ویژه قتل عام کودکان و مجروحان در بیمارستان المعمدانی محکوم و مسئولان و دانش آموزان با سر دادن شعارهای «مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل» حمایت خود را از مردم مظلوم فلسطین اعلام کردند.

به گفته معاون برنامه‌ریزی و توسعه منابع و سخنگوی وزارت آموزش و پرورش، همه دانش آموزان ابتدایی در سراسر کشور ۲ نوبت در هفته شیر دریافت می‌کنند و مدارس مناطق محروم در اولویت این طرح قرار دارند.

به گفته مسئولان، امسال ۱۶ میلیون دانش‌آموزان در سراسر کشور در این روز رهسپار مدارس می‌شوند که حدود یک میلیون و ۶۰۰ هزار کلاس اولی نیز نخستین روز از مدرسه رفتن را تجربه کردند.

بهارستان با جمعیت بیش از ۷۵۰ هزار نفر و ۲ بخش بوستان و گلستان در جنوب غربی استان تهران یکی از شهرستانهای پر تراکم به لحاظ جمعیتی با کمترین وسعت جغرافیایی در کشور است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه