English

وزیر آموزش و پرورش:

جشن تکلیف سیاسی برای رای اولی ها در سراسر کشور برگزار می شود

وزیر آموزش و پرورش گفت: با توجه به در پیش بودن انتخابات جشن تکلیف سیاسی برای رای اولی ها در سراسر کشور برگزار می شود.

جشن تکلیف سیاسی برای رای اولی ها در سراسر کشور برگزار می شود
به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری موج

، رضا مراد صحرایی پیش از ظهر امروز در حاشیه آئین نواختن زنگ گلبانگ انقلاب اسلامی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: مراسم متعددی از امروز تا ۲۲ بهمن خواهیم داشت که به دلیل نزدیک بودن انتخابات شور انتخابات نیز در برنامه های ما وجود دارد و قله آن مراسم جشن تکلیف سیاسی دانش آموزان است که در شهرهای مختلف برگزار می شود.

وی افزود: تلاش این است که مانند سالهای دهه هفتاد مراسمات جشن پیروزی انقلاب و دهه فجر توسط خود دانش آموزان انجام شود، هر مدرسه یک ستاد برای برگزاری جشن های انقلاب اسلامی از جمله برنامه های وزرات آموزش پرورش در این دهه است.

وی در خصوص افتتاح پروژه های آموزشی و تربیتی این وزارتخانه بیان کرد: روز جمعه ۱۳بهمن از شهر بشاگرد استان هرمزگان آئین افتتاح هزار پروژه آموزشی و تربیتی بطور همزمان انجام می شود.

وی افزود: همچنین از دیگر برنامه های شاخص این هفته افتتاح باشگاه دانش پژوهان کشور بعنوان خانه نخبگان جوان کشور  بوده که هفته آینده با حضور رئیس جمهور انجام می شود.

 صحرایی با عنوان اینکه بیشترین تاکید ما ارتقاء آموزش و پرورش است، گفت: انتخابات را معلمان برگزار خواهند کرد، همانگونه که معلمان امانت دار مردم در تربیت فرزندانشان هستند، امانتدار آنها در انتخابات هم خواهند بود و خودشان نیز پرشور در انتخابات شرکت می کنند.

وی افزود: انتخابات فرصت بی نظیر نقش آفرینی ملت در تعیین مسیر آینده است، هر کسی خواستار پیشرفت کشور است در انتخابات شرکت می کند.

صحرایی عنوان کرد: در راستای بصیرت افزایی دانش آموزان برنامه های بسیاری برنامه ریزی و اجرا شده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه