سرخط خبرها
  • عراقچی: از زمین فوتبال تا میز مذاکره هدف دفاع از عزت و افتخار مردمان عزیزمان است
  • تیم ملی فوتبال یران بالاتر از عربستان در آسیا قرارگرفت
  • برگزاری آزمون ورودی مدارس نمونه‌ ممنوع شد
  • وزیر خارجه بریتانیا خواستار کناره‌گیری استارمر از قدرت شد
  • مهدی مهدوی‌کیا و جرج وه‌آ در ورزشگاه دیدار ایران و بلژیک
  • تایوان؛ غول هوش مصنوعی جهان
  • از میناب تا جام جهانی؛ حضور کودکان میناب روی سکوهای جام جهانی
  • اهدای پرچم گنبد حرم مطهر حسینی، برای تکریم و بدرقه پیکر رهبر شهید
  • وزیر اقتصاد: مبلغ کالابرگ دهک‌های پایین حتما متناسب با تورم افزایش می‌یابد
  • حمایت هوادار مکزیکی از تیم ملی ایران در ورزشگاه سوفای لس آنجلس
  • وزیر اقتصاد: افزایش رقم قیمت کالا برگ ویژه ۶ دهک پایین جامعه
  • انهدام مهمات عمل نکرده دشمن در بندرعباس
  • عصبانیت ترامپ از نتانیاهو
  • عضو کمیسیون کشاورزی: قیمت آب افزایش می‌یابد
  • آینده ونس به صلح با ایران گره خورد

تخلیه‌وبارگیری ۱.۲ میلیون TEU کالا در بندر شهیدرجایی

مدیرکل بنادر و دریانوردی استان هرمزگان با اشاره به اینکه میزان تخلیه و بارگیری کالا در بنادر این طی شش ماهه نخست سال جاری، گفت: شاهد رشد ۱۳ درصدی تخلیه و بارگیری کالاهای کانتینری در بندر شهیدرجایی نسبت به مدت مشابه سال گذشته هستیم.

بنادر استان هرمزگان
به گزارش خبرگزاری موج از هرمزگان

، حسین عباس‌نژاد مدیرکل بنادر و دریانوردی استان هرمزگان در مورد عملکرد تخلیه و بارگیری کالا در بنادر هرمزگان طی شش ماهه نخست سال جاری، اظهار داشت: میزان تخلیه و بارگیری کالاهای نفتی و غیرنفتی طی نیمسال نخست سال جاری معادل ۵۴ میلیون و ۷۹۸ هزار و ۲۵۷ تن بود که در قیاس با مدت مشابه سال قبل رشد ۲.۳ درصدی را نشان می دهد.

وی بیان داشت: در بخش کالاهای غیرنفتی شاهد تخلیه و بارگیری ۳۷ میلیون و ۵۹۰ هزار و ۹۴۳ تن کالا بودیم که نسبت به شش ماهه نخست سال گذشته رشد ۴.۵ درصدی را نشان می دهد و در بخش کالاهای نفتی نیز میزان تخلیه و بارگیری کالا معادل ۱۷ میلیون و ۲۰۷ هزار و ۳۱۴ تن بود.

مدیرکل بنادر و دریانوردی استان هرمزگان بیان کرد: علاوه بر این تخلیه و بارگیری کالاهای کانتیری در بنادر این استان طی نیمسال نخست سال ۱۴۰۳ معادل ۱ میلیون و ۳۷۰ هزار و ۵۸۲ TEU بود که نسبت به مدت مشابه سال گذشته رشد ۱۵ درصدی را نشان می دهد.

عباس‌نژاد در مورد عملکرد تخلیه و بارگیری کالا در بندر شهیدرجایی طی شش ماهه نخست سال جاری، اعلام کرد: میزان تخلیه و بارگیری کالاهای نفتی و غیرنفتی در مدت مذکور معادل ۴۲ میلیون و ۲۷۹ هزار و ۲۷ تن بود که حاکی از رشد ۲ درصدی است، همچنین میزان تخلیه و بارگیری کالاهای غیرنفتی معادل ۲۷ میلیون و ۹۱۶ هزار و ۱۲۸ تن بود که رشد ۴ درصدی را نشان می دهد.

وی در مورد میزان تخلیه و بارگیری کالاهای کانتینری نیز، اظهار داشت: تخلیه و بارگیری کالاهای کانتینری در بندر شهیدرجایی طی نیمسال نخست سال جاری معادل ۱ میلیون ۲۱۱ هزار و ۹۲۶ TEU بود که در قیاس با مدت مشابه سال گذشته رشد ۱۳ درصدی را نشان می دهد.

مدیرکل بنادر و دریانوردی استان هرمزگان با اشاره به عملکرد مسافری بنادر استان هرمزگان طی شش ماهه نخست سال جاری، گفت: میزان سفرهای دریایی بنادر استان هرمزگان از ابتدای سال جاری تا پایان شهریورماه معادل ۹ میلیون و ۲۸۰ هزار و ۱۹۸ نفر سفر بود که فروردین ماه بالاترین میزان را با ۳ میلیون ۴۳۱ هزار و ۵۸۷ نفر سفر به خود اختصاص داده است.

عباس‌نژاد در ادامه به نسبت حوادث بندری به حجم عملیات صورت گرفته اشاره و اظهار داشت: شاهد کاهش ۱۵ درصدی حوادث بندی طی شش ماهه نخست سال جاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته به ازای هر یک میلون تن هستیم و در مورد نسبت سوانح دریایی به مجموع کل شناورهای ورودی و خروجی نیز، شاهد کاهش ۱۵ درصدی سوانح هستیم.

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه