English

تامین ایمن تردد سفرهای دریایی با بهره گیری از تمامی امکانات تجهیزاتی و لجستیکی

مدیرکل بنادر و دریانوردی هرمزگان انجام دقیق وظایف حاکمیتی و نظارتی، ارائه خدمات مطلوب به منظور خلق نوروزی ایمن و خاطره انگیز را ارحج امور همه اعضای ستاد دانست.

تامین ایمن تردد سفرهای دریایی با بهره گیری از تمامی امکانات تجهیزاتی و لجستیکی

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، علی رضا محمدی کرجی ران در نشست نهایی هماهنگی طرح تسهیل سفرهای دریایی ویژه نوروز ۱۴۰۱ اظهار داشت: طی دوسال گذشته به دلیل شرایط متاثر از اپیدمی ویروس کرونا، طرح تسهیل سفرهای دریایی ویژه نوروز انجام نشد و امسال خوشبختانه شرایط متفاوت است.

وی عنوان کرد: اجرای این طرح با توجه به ابلاغیه ستاد ملی مقابله با کرونا می بایست با رعایت همه دستور العمل های نظارتی و بهداشتی به نحو مطلوب برگزار شود.

کرجی ران با تاکید بر افزایش ایمنی در پایانه ها، شناورها و مسیرهای تردد دریایی افزود: به‌منظور اجرای این طرح تلاش‌ها از  شهریور ماه امسال آغاز و دورهای آموزشی و آماده سازی شناورها و پایانه ها آغاز، می بایست با استمرار امور نظارتی، رعایت شیوه نامه های ابلاغی در جهت تامین ایمنی و سلامت سفر ها از تمام امکانات تجهیزاتی و لجستیکی بهره برد.

وی گفت: برای تامین سفرهای دریایی ایمن و بدون حادثه انتظار می‌رود تمامی 14 ارگان عضو ستاد طرح تسهیل سفرهای نوروزی تا پایان طرح براساس دستور العمل ها و صورت‌جلساتی که در جلسات مشترک مصوب شده است حضوری فعال داشته باشند .

مدیرکل بنادر و دریانوردی هرمزگان یادآور شد: یکی از مضوعات مهمی که می تواند لحظات خاطره انگیزی را برای هموطنان رقم بزند علاوه بر اطمینان از ایمنی سفر اجرای برنامه های فرهنگی و برخورد محترمانه با مسافران است.

وی افزود: با توجه به تاکید رهبر معظم انقلاب در موضوع جهاد تببین، یکی از موضوعات مهم در زمان اجرای این طرح توجه به مسائل فرهنگی و آموزشی به گردشگران دریایی است که می توان از توان روحانیون جوان نیز در فعالیت‌ها بهره گرفت.

کرجی ران همچنین بر مدیریت بهره وری از اسکله ها و شناورها تاکید و ادامه داد: لازم است مدیران بنادر استان نسبت به رفع  کمبودها و کاستی احتمالی با برگزاری جلسات با سایر ادارات و ارگان های دست اندرکار اقدام و ماحصل پیگیری های خود را به دبیرخانه ستاد گزارش کنند.

گفتنی است، طرح تسهیل سفرهای دریایی ویژه نوروز ۱۴۰۱ از ۲۵ اسفندماه ۱۴۰۰ تا ۱۵ فروردین ماه ۱۴۰۱ برگزار می شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه