English

قاسم عسکری نسب خبر داد؛

از سرگیری سفرهای دریایی خارجی از بندرلنگه

مدیر بنادر و دریانوردی غرب هرمزگان گفت: به دلیل شیوع کرونا سفرهای دریایی از مقصد بندرلنگه به کشور امارات به حالت تعلیق در آمد، خوشبختانه با تمهیداتی که اندیشیده شد مجددا سفرهای دریایی دو طرفه خارجی از بنادر و دریانوردی بندرلنگه فعال شده است.

از سرگیری سفرهای دریایی خارجی از بندرلنگه

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، قاسم عسکری نسب مدیر بنادر و دریانوردی غرب هرمزگان صبح امروز (7 مهر ماه) در جمع خبرنگاران بیان کرد: بندرلنگه تنها بندر فعال در حوزه سفرهای خارجی است که بدلیل پاندومی بیماری کووید-۱۹ سفرهای دریایی در خطوط خارجی منتهی به امارات متحده عربی به حالت تعلیق در آمد که خوشبختانه با تمهیدات اندیشیده شده، شروع مجدد سفرهای دریایی دو طرفه خارجی از بنادر و دریانوردی بندرلنگه فعال شده است.

وی  ضمن اعلام این خبر تشریح کرد: سفرهای خروجی دریایی بین المللی بندرلنگه به دلیل پاندومی بیماری کووید-۱۹ بمدت 18 ماه تعلیق شده بود که با رایزنی وزارت امور خارجه با امارت متحده عربی از طریق امور بندری سازمان بنادر و دریانوردی، مدیریت بنادر و دریانوردی غرب هرمزگان و شرکت کشتیرانی والفجر، مجدد سفرهای دریایی در خطوط خارجی منتهی به امارات متحده عربی از سر گرفته شد.

عسکری نسب افزود: این سفرها به مدت دو روز در هفته از بندرلنگه بسمت بندر شارجه به صورت رفت و برگشت انجام می شود و در صورت استقبال هموطنان و مسافران خارجی امکان افزایش نیز دارد.

به گفته  مدیر بنادر و دریانوردی غرب هرمزگان برای رفاه حال مسافران تست pcr دو روز قبل از سفر در پایانه مسافری با همکاری شرکت کشتیرانی والفجر و شبکه بهداشت انجام می شود.

شایان است؛ بندرلنگه یکی از قدیمی ترین بنادر مسافری شناخته شده در حوزه مسافرت های  بین المللی و داخلی محسوب می شود که دارای ترمینال بین المللی، کشتی های تندرو، اسکله و رمپ های مخصوص شناورهای مسافری بوده که هر ساله توان جابجایی بیش از 300 هزار نفر در سال را دارد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه