English

رشد ۲۵۵ درصدی صادرات از بنادر غرب به کشورهای حاشیه خلیح فارس

مدیر بنادر و دریانوردی غرب هرمزگان از رشد سه برابری تخلیه و بارگیری کانتینرهای یخچالی و همچنین رونق صادرات محصولات از طریق این کانتینرها با رشد ۲۵۵ درصدی به کشورهای حاشیه خلیح فارس خبر داد.

رشد ۲۵۵ درصدی صادرات از بنادر غرب به کشورهای حاشیه خلیح فارس

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، قاسم عسکری‌نسب‌ مدیر بنادر و دریانوردی غرب هرمزگان با اشاره به تدابیر اتخاذ شده به ‌منظور رونق‌بخشی به صادرات کالاهای یخچالی و همچنین ارائه مشوق‌هایی به منظور ترغیب صاحبان کالا به کانتینری کردن محصولات صادراتی خود اظهار داشت: ماحصل این اقدامات را می‌توان در رشد سه ماهه ابتدای سال جاری با تخلیه و بارگیری 10 هزار و 120 TEU کانتینر یخچالی و ثبت 93 هزار تن ملاحظه کرد.

وی افزود: صادرات 5 هزار و 60 TEU کانتینر یخچالی با تناژ 87 هزاراز دیگر توقیقات به دست آمده در بنادر و دریانوردی غرب هرمزگان است که بیانگر تحقق اهداف ترسیم شده در این بخش است‌.

وی به انجام طرح های توسعه و اجرای پروژه‌های زیر‌بنایی در بندرلنگه نیز اشاره داشت و گفت‌: در سال‌های اخیر با فراهم کردن شرایط لازم و اختصاص محوطه ویژه نگهداری کانتینرهای خالی ورودی از یک سو و تنظیم استراتژی مشترک کاری با ارگان‌های همکار با توجه به خواست مشتریان و ارائه خدمات 24 ساعته از سوی دیگر شاهد افزایش چشمگیر راندمان در حوزه کانتینری هستیم.

به گزارش تسنیم، اداره بنادر و دریانوردی غرب هرمزگان با نظارت بر 10 بندر تجاری و مسافری و حاکمیت بر 46 سازه دریایی از انتهای محدوده شهرستان بندرخمیر گرفته تا ابتدای حوزه استحفاظی استان بوشهر و نیز برخورداری از 600 کیلومتر مرز دریایی، پشتیبانی ازبخش عظیمی از جزایر کشوررا برعهده دارد‌.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه