English

در راستای نظارت قضایی بر ترخیص کالا از بنادر و گمرکات هرمزگان؛

تشکیل ستاد بحران در اسکله شهید رجایی

دادستان عمومی و انقلاب بندرعباس با تأکید بر لزوم نظارت قضایی بر ترخیص کالاها از بنادر و گمرکات استان از تشکیل ستاد بحران در محل بندر شهید رجایی خبر داد.

تشکیل ستاد بحران در اسکله شهید رجایی

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، مجتبی قهرمانی دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان هرمزگان با تأکید بر لزوم نظارت قضایی بر ترخیص کالا از بنادر و گمرکات استان از تشکیل ستاد بحران در محل بندر شهید رجایی بندرعباس خبر داد.

قهرمانی با اعلام این خبر اظهارداشت: در نتیجه بازرسی و حضور مستمر مسئولان قضایی در بنادر و گمرکات استان، تشدید نظارت ها بر واردات و صادرات کالا وضع شده و روند ترخیص اقلام وارداتی سرعت یافته است.

وی تصریح کرد: در این خصوص با توجه به نامناسب بودن نحوه نگهداری برخی اقلام وارداتی که احتمال تضییع آن ها بر اثر بارندگی پیش بینی شده توسط هواشناسی وجود داشت و ضرورت تسریع عملیات بارگیری و ترخیص، در راستای احقاق حقوق عامه، با صدور دستور قضایی، ستاد بحران در محل اسکله شهید رجایی بندرعباس تشکیل شده و نظارت بر این موضوع را بر عهده گرفته است.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان هرمزگان در پایان خاطرنشان کرد: بر اساس دستورات قضایی صادره، تمامی سازمان ها و ادارات مربوطه، مکلف به انجام این دستورات هستد و به ایشان تذکر داده شد؛ در صورت عدم انجام وظیفه، مراتب به عنوان ترک فعل مدیران، مورد پیگرد قانونی قرار خواهد گرفت.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه