English

محمدی کرجی ران اعلام کرد :

پیشرفت ۹۷ درصدی تعمیرات اسکله های بندر شهید رجایی

مدیرکل بنادر و دریانوردی هرمزگان از پیشرفت 97 درصدی تعمیرات اساسی اسکله 20 و نوسازی و اصلاح نشیمن گاه فندر و ملحقات اسکله 16 تا 19 بندر شهیدرجایی خبرداد و اعلام کرد این پروژه در هفته دولت به بهره برداری می رسد.

پیشرفت 97 درصدی تعمیرات اسکله های بندر شهید رجایی

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، علی رضا محمدی کرجی ران مدیرکل بنادر و دریانوردی هرمزگان، با اشاره به تمهیدات اندیشیده شده در راستای گسترش فعالیت بندری و انجام تعمیرات ادواری پیشگیرانه به منظور جلوگیری از آسیب به اسکله ها گفت: تعمیرات و بازسازی سازه ای و ملحقات پهلو گیری، مهاربندی و تاسیساتی اسکله های 16 الی 20 (مجموعاً 5 پست اسکله) در بندر شهید رجایی آغاز شد.

مدیر کل بنادر و دریانوردی هرمزگان عنوان کرد: در بخش اصلاحی و تعمیراتی، ترمیم بولارد ها، تعمیر کانال های تاسیسات، تعمیر کانال های جمع آوری آب های سطحی، تعمیر منهول و دریچه های برق، تعمیر کاراستاپرها و همچنین رنگ آمیزی پیشانی و زیر طاق اسکله ها، تعویض فندرها و نیز همتراز کردن سطح فندرهای اسکله شماره 20 و اطاله اسکله شماره 21 از مهمترین اقدامات صورت گرفته در این بخش بوده است  .

محمدی کرجی ران اعتبار هزینه شده در پروژه تعمیر اسکله های بندر شهید رجایی  را240 میلیارد ریال و مدت اجرای آن را 24ماه اعلام کرد و افزود: در پروژه مذکور به شکل مستقیم 30 نفر و در زمان اجرا بطور غیر مستقیم 120 نفر اشتغال ایجاد شده است.

وی افزود : این پروژه با 97 درصد پیشرفت فیزیکی در حال طی نمودن مراحل پایانی است و هفته دولت سال جاری به بهره برداری می رسد.

مدیر منطقه ویژه اقتصادی بندر شهید رجایی با بیان اینکه تامین قطعات و نیازها در داخل کشور  با هدف حمایت از صنعتگران ایرانی  همواره در اولویت بوده است، تصریح کرد: در این پروژه نیز خرید و تامین فندرها و متعلقات آن از تولید کنندن داخلی انجام گرفته است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی