English

رئیس کل دادگستری مازندران:

اطاله دادرسی از مهمترین دغدغه های مردم مازندران است

رئیس کل دادگستری مازندران گفت: هماهنگی های لازم با رؤسای دادگستری و دادستان های شهرستان ها صورت گرفت تا اطاله دادرسی که یکی از دغدغه های مردم مازندران است را در سطح استان مرتفع کنیم.

اطاله دادرسی از مهمترین دغدغه های مردم مازندران است
به گزارش خبرگزاری موج مازندران

، عباس پوریانی در حاشیه دیدار صمیمی با مردم شهرستان چالوس در گفتگو با خبرنگارموج با بیان اینکه بیش از 80 نفر از مردم چالوس برای پیگیری و حل مشکلات حوزه قضایی با مدیران استانی دادگستری مازندران دیدار کردند، اظهار داشت: مراجعه کنندگان از نزدیک مسائل و مشکلات خود را مطرح کردند و راهنمایی شدند.

وی ادامه داد: دیدارهای مردمی و بازدیدهای میدانی از برنامه های دستگاه قضایی مازندران است و تداوم خواهد یافت.

رئیس کل دادگستری استان مازندران با اشاره به اینکه بنده وظیفه و تکلیف دارم که در خدمت مردم باشم و حرف های مردم را گوش کنم، تأکید کرد: درب اتاق من همیشه به روی مردم باز است و البته قطعاً درب اتاق معاونان بنده در استان و دادستان های شهرستان ها نیز به همین منوال است.

وی ابراز داشت: امروز وقتی پرونده برخی مراجعه کنندگان را بررسی کردیم متوجه شدیم که حرف های آنها درست و حق با آنها است و بحث اطاله دادرسی از موضوعاتی بود که بعضاً مردم دغدغه داشتند.

پوریانی تصریح کرد: در همین راستا هماهنگی های لازم با رؤسای دادگستری و دادستان های شهرستان ها صورت گرفت تا اطاله دادرسی که یکی از دغدغه های مردم مازندران است را در سطح استان مرتفع کنیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه