English

رئیس کل دادگستری استان مازندران خبر داد:

همکاری مستقیم دستگاه قضایی مازندران با ستاد اجرایی مبارزه با کرونا

رئیس کل دادگستری استان مازندران گفت: دادستان ها و روساهای دادگستری سراسر استان از روز گذشته ماموریت پیداکردند با نیروهای ستاد اجرایی مبارزه با کرونا همکاری مستقیم داشته باشند.

همکاری مستقیم دستگاه قضایی مازندران با ستاد اجرایی مبارزه با کرونا

به گزارش خبرگزاری موج مازندران ، حجت‌الاسلام محمدصادق اکبری اظهار داشت :  اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی در ورودی شهرهای استان مازندران مورد حمایت قاطع دستگاه قضایی استان مازندران است.

وی ادامه داد: با توجه به تصویب، ابلاغ و اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی و کنترل ورودی و خروجی شهر‌های استان، روسا و دادستان‌ها باید نسبت به حضور میدانی در محل‌های اجرای طرح اقدام کنند.

رئیس کل دادگستری مازندران تصریح کرد: روسا و دادستان‌ها باید در مدت اجرای این طرح به صورت اتفاقی برای نظارت بر عملکرد عوامل اجرایی طرح و مساعدت در اجرای هرچه بهتر و اتخاذ تصمیم مقتضی برای رفع مشکلات احتمالی آن اقدام کنند.

وی بیان داشت: نتیجه اقدامات به صورت پیامکی و متعاقبا گزارش کتبی به اینجانب و دادستان مرکز استان منعکس شود و دادستان مرکز استان نیز به پیگیری اجرای دستورالعمل فوق در سراسر استان و گزارش آن اقدام کند.

رئیس کل دادگستری مازندران افزود: دستگاه قضایی با کسانی که ازاجرای این طرح سرپیچی کنند یا با رفتار‌های نا هنجار، امنیت و آرامش جامعه اختلال ایجاد کنند به شدت برخورد خواهد شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی