English

مردم هوشیار باشند؛

ادامه فعالیت غیرقانونی آرون گروپ این بار بر بستر شبکه های اجتماعی/ سایت آرون فیلتر و یکی از مسوولانش دستگیر شد

آرون گروپ که با فعالیتی غیرقانونی با پرداخت سود به مردمی که به دنبال سرمایه گذاری بودند، فعالیت پانزی طور خود را در کشور ادامه می داد و به دنبال خالی کردن جیب مردم بود گویا به انتهای راه خود رسیده است؛ مردم هوشیار باشند تا یرمایه هایشان به باد نرود.

ادامه فعالیت غیرقانونی آرون گروپ این بار بر بستر شبکه های اجتماعی/ سایت آرون فیلتر و یکی از مسوولانش دستگیر شد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج، آرون گروپ که چندی پیش پس از آنکه خبرگزاری موج طی چندین گزارش خطر کلاهبرداری دیگر را به مسوولان و مردم داد با اطلاعیه ای رسمی اعلام کرد که دیگر در ایران فعالیتی نخواهد داشت.

بیشتر بخوانید:

فعالیت آرون گروپ خاتمه یافت

اما پس از چند ماه و به قول قدیمی ها با افتادن آب ها از آسیاب دوباره فعالیت خود را هم بر بستر وب و هم بر بستر شبکه های اجتماعی مجدد آغاز کرد. 

پس از آغاز مجدد فعالیت این شرکت - به عقیده نویسنده این شرکت در زمان پایان فعالیتش در ایران همچنان فعالیت می کرده است- این بار مسوولان مربوط با جدیت بیشتر وارد کار شدند و در قدم اول سایت این شرکت را مسدود کردند و طبق شنیده ها آرمان قاعدی خانکهدانی مسوول این سایت را دستگیر کرده اند.

البته هنوز دستگیری این شخص تایید نشده و همچنین علت دستگیری وی مشخص نشده است اما با توجه به فیلتر کردن سایت این شرکت پانزی می توان این دو اتفاق را به هم نسبت داد.

اما جالب کجاست؟

این گروه همچنان در شبکه های اجتماعی مخصوصا اینستاگرام در حال فعالیت است و با توجه به اینکه نرم افزاری برای معاملات خود! در اختیار مشتریانش قرار داده همچنان به ادامه خالی کردن جیب مردمی که برای ریالی کسب درآمد بیشتر به این زالوصفتان دل خوش کرده اند می پردازد.

توجه به این نکته توسط مردم شریف ایران حائز اهمیت است که هیچ کسی عاشق چشم و ابروی ما نیست که به راحتی سودی مناسب در اختیارمان قرار دهد مگر آنکه روباه مکار وار چشم به خالی کردن جیبمان دوخته باشد تا با کاشتن سکه هایمان درون زمین فعالیت پانزی اینگونه شرکت ها امید به درآمدن درخت سکه داشته باشیم؛ دریغ از آنکه خیلی زود گربه نره و روباه مکار دست به درون خاک برده و آن اندک سرمایه زندگیمان را به باد می دهند و پول هایمان نه تنها درون جیب خودمان بلکه به ترکیه و انگلیس به حساب فرزاد و فرزین وجیهی واریز خواهد شد.

در پایان در این روزگار که پیگیری حق در بروکراسی های اداری پیچیده و تنها با صرف زمان زیاد و.... امکان پذیر است شاید بهتر باشد به جای نگاه ساده لوحانه به پیشنهاداتی که به ما می شود با اندکی پرسشگری و جستجو سنگی در داخل چاه نیندازیم که دیگر توان خارج کردن آن را نداشته باشیم.

برای آشنایی بیشتر با آرون گروپ به لینک های زیر مراجعه کنید:

سایت خرید و فروش طلای آرون گروپ در مسیر سکه ثامن؟/مردم آگاه و مسوولان هوشیار باشند

ادامه فعالیت آرون گروپ این بار بی نماد الکترونیک

از جعل نماد ساماندهی تا نشست هم اندیشی پلیس فتا با آرون گروپ!

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی