English

رئیس کانون کار آفرینان استان اصفهان:

ترویج فرهنگ کارآفرینی در مدارس موجب پیشرفت در کشور می شود

رئیس کانون کار آفرینان استان اصفهان بیان کرد: ترویج فرهنگ کارآفرینی در مدارس موجب پیشرفت کشور در این عرصه می شود.

ترویج فرهنگ کارآفرینی در مدارس موجب پیشرفت در کشور می شود

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج اصفهان، مهدی شیخ سجادیه در اختتامیه هفته کار آفرینی با رویکرد تحولات دیجیتال و دوره پسا کرونا با اشاره باینکه ترویج فرهنگ کارآفرینی از اهداف کانون کارآفرینی استان است، اظهار داشت: ترویج فرهنگ کارآفرینی در مدارس، موجب پیشرفت کشور در این عرصه می شود.

وی ادامه داد: کارآفرینان همواره در طول تاریخ به دنبال اقدامات مثبت بودند و به طور قطع کارآفرینان دنیا را به محل مناسب و بهتری برای زندگی تبدیل کرده‌اند.

در ادامه مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اصفهان با بیان اینکه دولت باید فرش قرمز پیش روی کارآفرینان پهن کند، بیان کرد: کارآفرینان عنوان مولد ثروت برای کشورهستند.

کامران کلانی گفت: در مدت یکسال و نیم حضورم در اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان روزهای تلخی وجود داشت که قطعاً حضور در میان کارآفرینان روز خوبی را برایم رقم زده است.

وی با بیان اینکه کارآفرینان عناصر خلاق و شجاع برای تغییر در کشور هستند، افزود: امیدوارم در حوزه اقتصادی نواندیشی و افکار نو جای کهنه پرستی را بگیرد.

همچنین عضو هیئت مدیران کانون کارآفرینی اصفهان در این جلسه گفت: تفاوت عمده بین کارآفرینی و کار فرما وجود دارد، فرد می‌تواند کارفرمای صدها نفر باشد اما کارآفرین نباشد میان این دو تفاوت عمیقی وجود دارد، کار آفرین عنصر نگاه نو و نوآوری دارد.

ماکان آریا پارسا افزود: موتور محرک اقتصاد سراسر دنیا کارآفرینی است، اگر در چاه نفت را ببندد و کار آفرینی را گسترش دهند اقتصاد کشور مشکلی نخواهد داشت زیرا این راهی است که تمام دنیا در حال طی کردن آن هستند.

همچنین در ادامه این همایش عضو هیئت علمی کمیته کسب و کار مجمع تشخیص مصلحت نظام بیان داشت: در تمام دوران کاری‌ خود هرگز معنی شکست را نفهمیدم، اما معنای تجربه را بخوبی متوجه شدم و بنابراین نباید لفظ شکست را برای یک کارآفرین به کار برد.

بهروز فروتن گفت:در حقیقیت  کارآفرینی به معنای تبدیل اندیشه به عمل است.

وی با بیان اینکه ما در کشور کمبود آب نداریم بلکه کمبود ما در مدیریت حوزه آب است،  افزود: کشاورزی هویت ملی کشور  است و هر استانی با تکنولوژی جدید می تواند غذای جمعیت ۱۰۰ میلیون نفردر کشور را تامین کند که  در این راستا باید منابع انسانی تقویت گردند.

در ادامه محمد عصار زادگان یکی از کارآفرینان برتر در اختتامیه هفته کار آفرینی با رویکرد تحولات دیجیتال و دوره پسا کرونا اظهار داشت: مسئولین کشور باید برای جوانان و کارآفرینان بستر ایجاد کنند تا کشوردر این حوزه پیشرفت کند.

همچنین رئیس کمیسیون تجاری‌سازی سازمان کارآفرینان ایران با اشاره به شیوع کرونا در دنیا و کشور گفت: با وجود تهدیدات ویروس کرونا، این بیماری  فرصت‌های خوبی را در عرصه دیجیتال فراهم کرده است.

احسان قاسمی با بیان اینکه کرونا باعث ایجاد چالش هایی در کسب وکار شده است، بیان کرد: هنر یک کارآفرین تبدیل تهدیدها به فرصت هاست و کارآفرینان برای بقا ناچار به سازگاری با محیط و تغییر شرایط خود هستند.

به گزارش موج ؛ اختتامیه همایش جهانی کارآفرینی در اصفهان با حضور مسئولین و کارآفرینان برتر کشور و استان اصفهان در سیتی سنتر اصفهان برگزار شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه