English

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه ایلام:

در سال جاری ۹۵ درصد عملیات سوخت‌گیری از طریق کارت‌های سوخت شخصی انجام می‌شود

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه ایلام گفت: در سال جاری ۹۵ درصد عملیات سوخت‌گیری از طریق کارت‌های سوخت شخصی افراد انجام می‌شود.

در سال جاری ۹۵ درصد عملیات سوخت‌گیری از طریق کارت‌های سوخت شخصی انجام می‌شود
به گزارش خبرگزاری موج ایلام

، پرویز ایدون مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه ایلام در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری موج ایلام با بیان اینکه در سال جاری ۹۵ درصد عملیات سوخت‌گیری از طریق کارت‌های سوخت شخصی افراد انجام می‌شود گفت: بیش از ۲۹ میلیون کارت سوخت در سطح کشور وجود دارد که بر اساس اطلاعات کسب شده از این تعداد حدود ۶ میلیون طی ۳ ماه گذشته هیچ تراکنشی نداشته اند.

این مسئول با بیان اینکه در جلسه ای با حضور مسئولان سازمان جهاد کشاورزی ۲۷ میلیون لیتر گازوییل برای بخش کشاورزی در نظر گرفته شده افزود: در سال گذشته سازمان جهاد کشاورزی متعهد شد که گازوییل مورد نیاز را بر اساس زمین در اختیار کشاورزان قرار دهد اما متاسفانه این مهم محقق نشده و برای تمامی تراکتورداران ۳۰۰ لیتر تعیین شد که این امر بروز مشکلاتی را در پی داشته است.

وی ادامه داد: کارت‌های سوخت جامانده در جایگاه‌ها در سامانه رهگیری کارت سوخت شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی قابل پیگیری است.

 ایدون گفت: در راستای صیانت از حقوق شهروندان و تحقق مسئولیت اجتماعی، مالکان خودروها در صورت جاگذاشتن کارت سوخت شخصی خود در جایگاه‌ها می‌توانند به سامانه https://gts.niopdc.ir/cart/SearchCard/ مراجعه کرده و با چهار روش وارد کردن شماره VIN خودرو، شماره پلاک، سریال PAN کارت سوخت و یا نام و نام خانوادگی از محل کارت سوخت خود مطلع شده و در اسرع وقت آن را دریافت کنند.

ایدون افزود: از اول دی ماه سال گذشته تعداد ۱هزارو ۲۵۰ قطعه کارت هوشمند سوخت در جایگاه های سطح استان جامانده است که تاکنون ۲۷۶ قطعه تحویل مالکین شده است و مابقی کارت ها در جایگاه ها، نواحی و منطقه موجود می باشند، مالکین جهت اطلاع از آخرین وضعیت کارت خود می توانند به سامانه موصوف مراجعه و با در دست داشتن مدارک مالکیتی نسبت به تحویل کارت سوخت خواد اقدام نمایند.

مدیر منطقه ایلام ضمن اشاره به همراه داشتن کارت سوخت شخصی در هنگام سوختگیری به منظور جلوگیری از اتلاف وقت در جایگاه‌ها، تصریح کرد: شهروندان گرامی در صورت مفقودی کارت سوخت با مراجعه به دفاتر پلیس + ۱۰ نسبت به ثبت درخواست صدور المثنی اقدام نمایند. و آن دسته از متقاضیان که هنوز کارت هوشمند سوخت خود را دریافت ننموده‌اند، به سایتpost.ir و https://sakha.epolice.irمراجعه، یا با سامانه پاسخگوئی ۰۹۶۲۷ تماس حاصل نمایند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه